Gå til innhold

Morty's E28 Turbo, Restaurering - kanal/hjulhus på plass

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

De er grisegromme Morten!:D det var med kopper ja?

Pedi: jeg har lest, og skjønner intensjonen din med å vente med felgene til bilen er ferdig. MEN for meg så blir det nesten like dumt som å lakkere en skjerm/ karoseridel løs, iten å prøvemontere først. Det ville ikke du gjort heller(?). Om det morten sier stemmer, og du ikke viste det, så underbygger jo det utsagnet mitt

Selv om jeg håper å tror du har tatt høyde for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte med 4 stk kopper ja, med bmw logo i, di var ikke så pene men det kan vell fikses som alt annet hehe :P

å ikke prøvemontere så "store" felger før man har lakkert blir for dumt spør du meg, fordi det må somregel alltid tilpasses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi: jeg har lest, og skjønner intensjonen din med å vente med felgene til bilen er ferdig. MEN for meg så blir det nesten like dumt som å lakkere en skjerm/ karoseridel løs, iten å prøvemontere først. Det ville ikke du gjort heller(?). Om det morten sier stemmer, og du ikke viste det, så underbygger jo det utsagnet mitt

Marius...

Jeg må nesten korrigere/editere min eget utsagt, slik at dere ikke mister heeeelt trua på dette gamle vestlands-skinnet...

Det jeg MENTE å skrive (sto jo på tlf ute på jobb, får skylde på det...) - var på ingen måte at felgene skulle delta i et sjangsespill mtp fitment.

Tanken var at Morten (som de fleste andre) setter felgene på omtrent før bilen har understellet på, og knipser bilder.

Ikkeno galt med det for min del, JEG syns jo bare det er kjekt å se bilder...

Men av MIN bil kommer det ikke bilde av uferdig bil med prøvemontering av felger. Felger er for meg "halve" bilen, og prikken over i'en. Derfor kommer ikke det bilde av felgene mine på bilen før alt annet er på plass først. Dette er jo en ren Pedi-greie, no offence til Morten eller noen andre...

(Just for the record, jeg har prøvd felgene på bilen min... Et par ganger iallefall... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius...

Jeg må nesten korrigere/editere min eget utsagt, slik at dere ikke mister heeeelt trua på dette gamle vestlands-skinnet...

Det jeg MENTE å skrive (sto jo på tlf ute på jobb, får skylde på det...) - var på ingen måte at felgene skulle delta i et sjangsespill mtp fitment.

Tanken var at Morten (som de fleste andre) setter felgene på omtrent før bilen har understellet på, og knipser bilder.

Ikkeno galt med det for min del, JEG syns jo bare det er kjekt å se bilder...

Men av MIN bil kommer det ikke bilde av uferdig bil med prøvemontering av felger. Felger er for meg "halve" bilen, og prikken over i'en. Derfor kommer ikke det bilde av felgene mine på bilen før alt annet er på plass først. Dette er jo en ren Pedi-greie, no offence til Morten eller noen andre...

(Just for the record, jeg har prøvd felgene på bilen min... Et par ganger iallefall... ;) )

Da er jeg med, og når du skrev det sånn, så vet jeg jo, og skjønner hva du mener , og mitt siste utsagn stemmer - at du har prøvd de. Godt å høre :)

Nok OT. Morten, det er desverre ikke riktige kopper, men blir rå alikevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...