Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morty999 og h_vatn har vel montert S38 spjeldrekke på M30, sjekk ut tråden om schulz E28en :)

Ellers ser det bra ut Sondre, du må holde motivasjonen oppe!

Når regner du med å få bilen tilbake?

Skrevet
Morty999 og h_vatn har vel montert S38 spjeldrekke på M30, sjekk ut tråden om schulz E28en :)

Ellers ser det bra ut Sondre, du må holde motivasjonen oppe!

Når regner du med å få bilen tilbake?

Lagde en tråd på ¨teknisk¨ ang spjellrekke. Fikk svar fra Morty der :)

Dette er et dyrt prosjekt så er egentlig kun økonomien som styrer når den er på veien igjen...Men får jeg lakkert bilen til sommeren blir jeg veldig fornøyd.

Oj! dette blir spennende å følge med på, fantastisk karosseri dette ! :D

Gleder meg til å begynne å bygge nå :)

Skrevet

m30 med spjeld blir grom lyd! kjørte uten plenum med min ett par dager bare for å høre :lol::lol: selv om den gikk jo som ei ræv med turboen ståendes ved siden å bare blåse i det fri :P hehe men TØFF innsugslyd.. men for mye til bruksbil :P

Skrevet
m30 med spjeld blir grom lyd! kjørte uten plenum med min ett par dager bare for å høre :lol::lol: selv om den gikk jo som ei ræv med turboen ståendes ved siden å bare blåse i det fri :P hehe men TØFF innsugslyd.. men for mye til bruksbil :P

Kan tenke meg det ikke gikk så veldig bra uten plenum :P Gleder meg til å høre hvordan lyden blir!

Tror det kler e9'n med litt god sugelyd. Du har ikke tilfeldigvis noe film av det?

Skrevet

Fantastisk prosjekt og pågangsmot for en ung kar! Ønsker deg lykke til, og håper man får sett bilen live når den blir ferdig en gang. :)

Skrevet
Joda, men må finne den igjen etter jobb :)

Herlig! Takk :)

Fantastisk prosjekt og pågangsmot for en ung kar! Ønsker deg lykke til, og håper man får sett bilen live når den blir ferdig en gang. :)

Tusen takk, hyggelig å høre :) Når bilen er ferdig er jeg nok å se på treff her og der!

• 3 weeks later...
Skrevet
Det finns adaptere å få kjøpt viss du ikke vil sveise om :P

Nice, hvor får jeg kjøpt dette? Men tror adapteren burde være tykkere med tanke på flow... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...