Hvalabyn Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Heisann Har lest rundt her lenge, så nå tenkte jeg at det var tid for å lage en tråd. Bilen ble byttet i min E81 120D, noe jeg ikke angrer på! Kjappe fakta 2.0 Diesel 177 hk 133 000km 6. trinns manuell Den har * M-Sport pakke * Navi Professional * Xenon * Multifunksjon ratt * Cruise kontroll * Klimaautomatikk * Talestyring * Bluetooth * Auto Start/Stop * Lyspakke * Individual høyglans lister * Individual antracit takhimmel ++ Har noen planer, men kom med innspill! -Sote rutene helt frem Utført! -6000K i kjørelys Utført! -Blackline baklykter Utført! -Hvite AE Utført! -6000K i grøftelys Utført! -Svart grill Utført! -H&R studs m/røde lug nuts Utført! -Svarte splittere Utført! -Supersport Control+ Utført! -Style95 Utført! -Lakkere fangerene på nytt, feil rødfarge som ble brukt Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Veldig fin bil blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Da er hvite AE, LaminX og time til soting av bilen bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Grattis med pen bil! Hva syns du så langt da, hvis du skulle sammenlignet med 1-serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Jeg er meget fornøyd. Bilen har jo mye av det samme utstyret med samme motor og understell. Så det går mest på kjørekomforten. Syns den sitter mye bedre på veien da det er en større og lengre bil. Så jeg angrer ikke på byttet Mulig litt dårlig forklaring men har ikke kjørt såå mye enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Da ble det en runde med PlastiDip på grillen, det gjorde seg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Fin bil! Rød E91 har mye potensiale. Men ville heller invistert i sort blank performance grill enn matt plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Det er planen, må bare vente litt ville bare bli kvitt chromen så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 gratulerer med flot bil, har virkelig begynt å få sansen for disse e91 stasjonsvognene. blir grise fete med senk å feite hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Da har bilen fått hvite AE, 6000K i kjørelys og er levert til toning av ruter! Men, Lurer på hva jeg skal ha i grøftelysene? Vurderer 3000K eller 6000K? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Til hvite AE må du vell nesten ha 6000k grøftelys.... Om det ikke var en faktor, hadde jeg gått for gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Da har bilen fått toning av ruter! Syns det ble meget bra Skal få tatt noen bedre bilder en dag snart Ble bedre med svart grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Så du er medlem innpå her du også ja Ole Gratulerer med pen E91 med riktig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Sotingen ble bra. Blackline baklykter neste nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Det som blir neste på listen ja Noen som vet hvor jeg kan kjøpe? Til en grei pris og har bra passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå