Jørgen Lie Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Blackline var billigst på KOED da jeg kjøpte på min tidligere E91.. Passform er bra da det var orginal vare. Enkelt og bytte også Plug and play, men noen få muttere på hver lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Noen som har tips til felg eller farge? Sett litt på hvite, hva tror folk om det? bilen har svart grill, sota ruter og får blackline baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Da har bilen fått Blackline baklykter! ble mye penere bakfra nå Har også kjøpt Zito WP111 som jeg tenkte å lakkere, Noen farge tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hvite ftw! Go 4 it Ole Brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Hvordan dekk burde jeg ha på 8,5 og 9,5 i 19? Bilen skal senkes og jeg liker strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Hvite felger! Hvite felger! Do it! Edit: Hvilke innpress er det på felgene? Thomase91 hadde 215/35 og 235/35 på sine i de breddene. Bare husk å velge dekke som er smale for størrelsen (Toyo,Falken osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Har ET 20 på alle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Da har jeg testet felgene, de sitter som ett skudd Noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvit plastidipp, så kan du ta av igjen når du blir lei Liker godt lakken som sitter på nå også egentlig, er ikke bare kjedelig og sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Da kom det en pakke fra Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Da har 3 andre venner kjøpt seg like Zito felger som meg Hva tror folk om Style95 på min? lånt ett forumbilde som illustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Gå for Style95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Lett style95 ikke mange som har det på touring så blir det litt OEM men kult utseende også, spess med studs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Ble noen kjappe bilder av bilen med noen felger jeg hadde liggende. Fikk med meg en kompis med en E46 320cd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå