MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Som emnet sier, hva syntes ud om denne fargekombinasjonen? Jeg syntes det er dritkult, men mulig jeg hadde gått fort lei det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Spenstig men tøft fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Drit fett; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Blodharry og totalt u-classy. "Look at me, I'm an attention whore!" I samme klasse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Freesht gøy å prøve seg frem sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Tøff bil og tøff farge kombo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 helt rått også så strøken og riktig bil ellers også! feteste røde E36'n jeg har sett trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Blodharry og totalt u-classy. "Look at me, I'm an attention whore!" Haters gonna hate Altså, jeg ville ikke gjort dette for å få oppmerksomhet. Heller fordi jeg selv syntes det var dritkult. Og noe som ikke alle andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Blodharry og totalt u-classy. "Look at me, I'm an attention whore!"I samme klasse: [ Bilde ] Først tenkte jeg: verst jeg har sett... så tok jeg en kikk til = usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Sånne typer fargekombinasjoner krever en strøken bil, med den rette stancen for at det skal fungere. Ellers ser det bare dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Blodharry og totalt u-classy. "Look at me, I'm an attention whore!" Haters gonna hate Altså, jeg ville ikke gjort dette for å få oppmerksomhet. Heller fordi jeg selv syntes det var dritkult. Og noe som ikke alle andre har. Så poenget med tråden var at kun de som syns det var det tøffeste de har sett skulle svare på spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Blodharry og totalt u-classy. "Look at me, I'm an attention whore!" Haters gonna hate Altså, jeg ville ikke gjort dette for å få oppmerksomhet. Heller fordi jeg selv syntes det var dritkult. Og noe som ikke alle andre har. Så poenget med tråden var at kun de som syns det var det tøffeste de har sett skulle svare på spørsmålet? Nei, selvfølgelig ikke. Poenget med tråden var nettopp å få meninger. Jeg ville bare poengtere at det ikke er for å få oppmerksomhet jeg ville hatt slike felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 fatter ikke hvorfor man skal sitte å være frekk;p Si meningen din - ikke angrip.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Hvem er frekk mener du? MeSs: Hvorfor vil du ha slike farger på felgene da? Du ser dem jo ikke når du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 MeSs: Hvorfor vil du ha slike farger på felgene da? Du ser dem jo ikke når du kjører. Hvorfor vil du ikke bare ha stålfelger da? Du ser dem jo ikke når du kjører. Jeg syns personlig at det var kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå