Gå til innhold

Hva syntes du om denne fargekombinasjonen? Bil/felg.

MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kjører på originale alu som levert fra fabrikk. Hvorfor vil du at bilen skal være kul da?

er du tett eller? klapp igjen pisspreiket, liker du de ikke så si nå heller det, istedenfor å oppføre deg som en tulling

Operasjon dagsverk som moderator på bimmers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig ikke. Poenget med tråden var nettopp å få meninger. Jeg ville bare poengtere at det ikke er for å få oppmerksomhet jeg ville hatt slike felger :)

I understand :) Og det er forøvrig en interressant diskusjon, hvorfor man vil ha sånne og sånne felger, osv osv.. Hvis internet ikke fantes er jeg ganske overbevist om at mangfoldet hadde vært større og bilene i mye større grad basert på egen smak uten å "kopiere" trender som oppstår helt andre plasser i verden.

Ikke ment som kritikk mot hverken deg eller andre her så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge på felgene er helt klart en trend. Stancetråden er full av det jeg vil kalle mer eller mindre vellykkede eksempel. Noe er bare nydelig, annet så overdrevet at det blir latterlig. Rosa, grønne og turkise felger tilhører etter min mening den latterlige kategorien. Jeg tror den bilen på bildet virkelig hadde kledd felger i mer nøytral farge.

Jeg vil beklage ovenfor "Henrik..." for at jeg ikke visste hva fasitsvaret skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge på felgene er helt klart en trend. Stancetråden er full av det jeg vil kalle mer eller mindre vellykkede eksempel. Noe er bare nydelig, annet så overdrevet at det blir latterlig. Rosa, grønne og turkise felger tilhører etter min mening den latterlige kategorien. Jeg tror den bilen på bildet virkelig hadde kledd felger i mer nøytral farge.

Jeg vil beklage ovenfor "Henrik..." for at jeg ikke visste hva fasitsvaret skulle være.

Sitter med litt samme inntrykket selv. Spesielt turkis har blitt en "go-to" farge mange velger når de skal ha en såpass spesiell farge på felgene. Sier ikke at det ikke ser bra ut, mange som får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar meg for den siste setninga a...poenget er måten du svarer han på..."hvorfor vil du at bilen din skal være kul da?" alle her vil vel at bilen sin skal være kul og bra å se på

og "hvorfor vil du ha slik farge på felga dine a? du ser dem jo ikke når du kjører". du ser ikke dine felger når du kjører heller, så hvorfor kjører du ikke med kapsler, som er billigst? jo fordi du liker hvordan den ser ut med felgs du har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar meg for den siste setninga a...poenget er måten du svarer han på..."hvorfor vil du at bilen din skal være kul da?" alle her vil vel at bilen sin skal være kul og bra å se på

og "hvorfor vil du ha slik farge på felga dine a? du ser dem jo ikke når du kjører". du ser ikke dine felger når du kjører heller, så hvorfor kjører du ikke med kapsler, som er billigst? jo fordi du liker hvordan den ser ut med felgs du har valgt.

Siden du er så bestemt på hvilke felger du liker, hva baserer du smaken din på?

Tidsriktig (der er jo E36 et tragisk utgangspunkt og en stygg bil i mine øyne) retro, eller moderne?

Og jo, det går godt an å dele felgmoter i kun de tre..

Når det gjelder grelle farger på de stammer det i stor grad fra en på r3vlimited som betalte folk x antall kroner fra egen lomme for å kjøre med rosa felger en dag for å få oppmersomhet rundt kreftsaken. Det var jævlig mange som brydde seg. Gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...