Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Du bør ikke gå for noe mere enn 17" i mine øyne.. F.eks i dimensjonene 8,5" foran og 10" bak.. Innpress ligger vel rundt 15-20, men det kan nok E28-karene svare mere nøye på Nydelig vogn i alle fall, fytti rakkern ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Det stemmer bra som du sier jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Sku vært i kontakt med eier av denne bilen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 . At det var jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Leste litt kjapt å trengte feil Kristian så jeg trodde det var gammle bilen din du lurte på.. Så jeg sletta D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Med de opplysningene en finner i denne tråden er det 0 problem å finne eier for den som er interessert...Dessverre for de som prøver å holde klenodiene sine vekk fra offentligheten. Så siden jeg prøver å respektere det så mye jeg kan, kommer ikke jeg til å legge ut hvem som eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Da ligger bbs rc'ene til polering hos østfold felgteknikk. Og I Mellom Tiden har jeg handlet orginale bbs rs. Regner med at det er rs'ene som kommer på bilen. Det er kansje ikke mest oppfinsomt og gå for bbs rs Men de er jo ganske tidsriktige på denne bilen syntes nå jeg! Hva tror folket om og lakke sentere I samme Farge som bilen,og polere fronten? Så dette på den hvite m3'n på e30Meet syntes dette blei bra på den, men dog den er jo hvit :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Kan noen fortelle meg hvem føler som er til vann tempratur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Denne så virkelig nydelig ut ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå