KireS Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Selgern på Stenshagen var veldig overrasket over at min var låst allerede og klar for prod, var veldig kjapt! Nå kommer det snart en flott 2004 316it med 150k på tellern til salgs. Sportsseter,klima,xenon ta kontakt hvis interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Da var gamle bilen solgt så nå er ventetiden ganske lang og ulidelig Hvis alt går som det skal er den klar for henting i månedsskiftet Jan-Feb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Grattis, ser veldig bra ut! Ventetiden gikk greit for min del, du får tidsnok tid til å cruise rundt Og å bli "lei" av den, haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Grattis, ser veldig bra ut! Ventetiden gikk greit for min del, du får tidsnok tid til å cruise rundt Og å bli "lei" av den, haha.. Hvor langt har du greid å kjøre din da? Min er kjørt rundt 560km på 1 uke. Min kone er kjempe heldig som får kjøre bilen hver dag. Blir kanskje noen km på meg i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Da ble bilen endelig hentet hos forhandlern i går og jeg er strålende fornøyd ! Har vært uten bil i 3 uker også så derfor smakte det ekstra godt å endelig få den. Var så ivrig når jeg skulle hente den så fikk ikke tatt noe særlig bilder men skal få tatt flere etterhvert. Rakk bare å kjøre bilen hjem i går men må hvertfall få tatt en tur i kveld så jeg får testa de adaptive lysene. Edit: Som Fredrik påpeker nedenfor. Det var virkelig noe helt eget å dra å hente en kliss ny bil jeg har spec'et opp! Det jeg føler virkelig er stas er at alt er så nytt og fresht, slipper å sitte å lure på hva som skal ryke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gatrulerer med nylevert bil Ser veldig bra ut med M sporten altså, du har fått med deg litt fint utstyr også ser jeg Er ganske spesielt å være så heldig at man får dra til forhandleren og hente en helt ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer med ny bil Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer med ny bil Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer og velkommen i F31 klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer og velkommen i F31 klubben Tusen takk, veldig hyggelig klubb å være med i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer! Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Flott bil, gratulerer. Ganske stor forskjell fra e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Flott bil, gratulerer. Ganske stor forskjell fra e46? Takker! Ja verden har jo ikke stått stille siden den ble lanserte akkurat. Men skal for all del ikke kimse av e46, var en veldig god bil det. Skal utover på røyse i kveld så jeg får testa de adaptive lysene ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Skal utover på røyse i kveld så jeg får testa de adaptive lysene ordentlig Jeg testet ut mine adaptive kjørelys i kombinasjon med fjernlys assistent, og må si at det funket veldig bra, helst for bra, fordi når jeg treffer diverse skilt langs veien, så blir refleksjonen så kraftig at det blender, og dermed blir det ubehagelig. Noen ganger blir lyset så kraftig at refleksjonen fra skiltene får assistenten til å tro at det er møtende bil som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå