LC 200 V8 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 I verst med rene biler i snøen. Hvordan er forskjellen med 18" og 20" vinterhjul? Har bilene likt understell? Synes 20" er overraskende bra å kjøre med. 18" på F10`ern har piggfrie dekk så den er det litt mindre støy av men liker helst å bruke F11 som har pigg... Bilene har begge m-sport understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Blir bare mer og mer fornøyd med bilen Når gjenstår det å finne sommerfelger. Kjøpte ett sett 20" av samme type som jeg har på vinteren på F11`a til å bruke på F10`a på sommeren. Men litt usikker på om jeg vil ha 21" på F11`a... Ser at GS skal komme med 21" felgsett til F11 i løpet av våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 To nyvaskede biler, fylt opp tankene og endelig helg. Tre gode ting på en gang jo:-) God helg blunkesmilefjææææs:-[ Bilde ][ Bilde ] Oh. Det der er en gårdsplass jeg kunne tenkt meg! Sykt fine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 To nyvaskede biler, fylt opp tankene og endelig helg. Tre gode ting på en gang jo:-) God helg blunkesmilefjææææs:-[ Bilde ][ Bilde ] Oh. Det der er en gårdsplass jeg kunne tenkt meg! Sykt fine biler. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Da var sommerfelger og dekk bestilt. Kjøpte den nye 21" felgpakken til GS. Får de i slutten av april. 255 foran og 295 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? Ja den tanken slo meg også. Usikker på bredde faktisk... Kom seg på ca 17500 kr med Falken dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Skal disse på F10en? Er litt skeptisk til 21", og spesielt med eiker som går helt til kanten av felgen, på F10 uten skikkelig senk. Men felgene var fine de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Skal disse på F10en? Er litt skeptisk til 21", og spesielt med eiker som går helt til kanten av felgen, på F10 uten skikkelig senk. Men felgene var fine de. Disse skal på F11`a. Det blir samme type sommerfelger på F10`a som jeg har som vinterfelger på F11`a. 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? Ja den tanken slo meg også. Usikker på bredde faktisk... Kom seg på ca 17500 kr med Falken dekk. Var ikke gale pris. Ser de kommer i grått også, du tror ikke det hadde vært tøft på hvit bil da? Sjekket nettsiden til GS, bredde bak er 10.5" og bredde foran er 9" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? Ja den tanken slo meg også. Usikker på bredde faktisk... Kom seg på ca 17500 kr med Falken dekk. Var ikke gale pris. Ser de kommer i grått også, du tror ikke det hadde vært tøft på hvit bil da? Sjekket nettsiden til GS, bredde bak er 10.5" og bredde foran er 9" Nei vil ikke ha grått... Redd de vil virke mindre da. Har 20" på vinterdekkene og ser at det faktisk er i minste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Noen nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Mangler bare LED/xenon i tåkelysene nå, eventuelt knall gule tåkelys. Og litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå