Gå til innhold

Helge's M3 turbo vrak solgt for 60 ganger startpris!

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er syyyyykt! :shock:

Men stemmer ikke det som mange skrev i den andre tråden, at det ikke er lov til å ta karosseribytte på en utbrent bil? For jeg regner med at bilen ble kondem, så eventuelle myndigheter vet at "denne" bilen egentlig er vrak? For om politiet sjekker opp regnummeret og det viser seg at den er vraka, så hjelper det jo lite hvor mye effekt det står i vognkortet..

Skrevet

bare og pusse rust og hive på litt lakk her :P

i mine øyne er det galskap og kjøpe denne for 120k :P

men på en annen side. mener og lest et sted at folk har gitt bud på nesten 300k for denne bilen.

da har jo kjøper 180 k og fikse bil for :P

Skrevet

men på en annen side. mener og lest et sted at folk har gitt bud på nesten 300k for denne bilen.

Folk har gitt bud på 300 for denne? De ga vel 120 som den ble solgt for :/

Skrevet

Nesten 300,000,-? Er jo det en standard m3 går for.. Denne var annonsert for 6-700,000,-.

Skrevet

Ganske utrolig at ett utbrent vrak kan være verd så mye! Men når chassisnummeret først er godkjent for så mye så er det jo synd om det bare skulle gå til spille :)

Skrevet

Men stemmer ikke det som mange skrev i den andre tråden, at det ikke er lov til å ta karosseribytte på en utbrent bil? For jeg regner med at bilen ble kondem, så eventuelle myndigheter vet at "denne" bilen egentlig er vrak? For om politiet sjekker opp regnummeret og det viser seg at den er vraka, så hjelper det jo lite hvor mye effekt det står i vognkortet..

Bilen trenger kun en EU kontroll den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...