Gå til innhold

BMW Er dette en magnet til lyskruss dueller ?

Nicklas
 Share

Anbefalte innlegg

En ting du aldri må gjøre på Bimmers er å fortelle at du er bedre i noe enn noen andre, da kommer hele gjengen å hugger huet av deg #-o

Opplever stadig folk som skal ha lyskryss duell, selv min uskyldige E34 med orginale kapsler erter på seg kappkjørere :lol: Stort sett bryr jeg meg ikke og lar de hyle av gårde på turtallsperra å drite seg ut, men noen ganger klarer jeg selv ikke å la være :wink: Lyskryss duell med kompiser er mye gøyere, da kan du mobbe de etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Shit...Får vel ei uke neste år og tror du ikke?

Mjoo - men du bør kanskje låse deg inne noen uker rundt påsketider.

Visstnok mange spreke Audier som er ute på veiene på den tiden. :)

Sprek og sprek Fru Vom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du aldri må gjøre på Bimmers er å fortelle at du er bedre i noe enn noen andre, da kommer hele gjengen å hugger huet av deg #-o

Bedre enn noen? Her er det vel snakk om lyskryss-"racing" med automatgir? Jeg vil ikke påstå at det krever så altfor mye talent...

OP, har det falt deg inn at dette er folk som kanskje ikke ønsker å kjøre om kapp? Om at det kan hende dette er folk som simpelthen ikke vil ligge etter 3-4 biler i lyskrysset? I stedet for å ligge bak tankeløse idioter i 316i i venstrefeltet (som bråbremser når de føler personlig ansvar for at personen bak skal følge fartsgrensen, og hvertfall ikke skal kjøre fortere enn de selv) tar de en spansk en? Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt.

Neida, OP, du er kjempeflink som kjørte fra den nye Audien :applause: Jeg vil gå så langt som å si at du er kongen av lyskruss dueller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var stor forskjell på 520ia før og etter facelift, men trur nok ikke at man får 100hk for og bytte eksos nei...

Har bytter motor, 3.0 lt på 231hk no...

Til alle dere med så mye "Hat" , hold dere unna et "forum" ...

Hpi: tette i pappen? , var jo ikke jeg som absolutt skulle legge meg i kollektiv filen for og så dra på og hive seg inn forran meg, sier vel mere om Audi eieren det da?

For det var jo ikke jeg som kjørte ulovlig?

Heihei!

Kjempekult da, tipper Audikaren ble lang i maska :)

Byttet du motor selv? Var det mye styr å putte en m54b30 i bilen din? Husker ikke om 2002mod 520i har m52 eller m54 org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var stor forskjell på 520ia før og etter facelift, men trur nok ikke at man får 100hk for og bytte eksos nei...

Har bytter motor, 3.0 lt på 231hk no...

Til alle dere med så mye "Hat" , hold dere unna et "forum" ...

Hpi: tette i pappen? , var jo ikke jeg som absolutt skulle legge meg i kollektiv filen for og så dra på og hive seg inn forran meg, sier vel mere om Audi eieren det da?

For det var jo ikke jeg som kjørte ulovlig?

Hvorfor står ikkje det i tråden din da? Legg ut bilder av bilen din med 3L enn då:)

Så tar du bilder av begge motorene så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, for jeg trodde vitsen med internett var å gi vanlige folk en arena der de kunne skryte av seg selv. ;)

Ja nettopp det trodde jeg også... :?

Jeg har iallfall fått kjeft og blitt mobbet når jeg har skrytt av f eks bilene mine, er de samme brukerne hver gang da... :( Enkelte her inne må virkelig ta seg selv litt i nakken og lære seg folkeskikk og god forumetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er....Når jeg leste første innlegget i denne tråden så tenkte jeg på deg Fredrik90... Du er jo flink til å kappkjøre og vinne over alle andre..

Som jeg skrev over her så er det svært sjelden jeg kappkjører med noen, kan telle på en hånd hvor mange ganger det skjer i løpet av ett år :) Jeg gidder rett og slett ikke, det er unødvendig og risiko fylt. Så da har du nok fått feil inntrykk eller med vilje laget egen oppfatning av meg, slik som jeg beskrev over her....

Du er nemlig førstemann ute å slenger med smella når noen skulle skryte litt.. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg sier ikke at du KAPPKJØRER, men jeg sier at du skryter ganske godt av dine 560nm og at veldig mange VIL kappkjøre med deg...formulerte meg dessverre feil i mitt forrige innlegg...

Og nei jeg er sjeldent ute og slenger med leppa når folk skryter...skryting er morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp det trodde jeg også... :?

Jeg har iallfall fått kjeft og blitt mobbet når jeg har skrytt av f eks bilene mine, er de samme brukerne hver gang da... :( Enkelte her inne må virkelig ta seg selv litt i nakken og lære seg folkeskikk og god forumetikk.

For andre er det kanskje det å kunne ta imot kritikk, og ha litt selvinnsikt?

I min personlige mening er kanskje grunnen til at du har "fått kjeft og blitt mobbet" nettopp det at du griper enhver sjanse til å vinkle ditt innlegg mot deg selv og dine biler, uavhengig av trådens tema. Nå er jeg ikke den mest aktive forumbrukeren, og jeg har kanskje fått feil inntrykk, men det er iallefall inntrykket jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For andre er det kanskje det å kunne ta imot kritikk, og ha litt selvinnsikt?

I min personlige mening er kanskje grunnen til at du har "fått kjeft og blitt mobbet" nettopp det at du griper enhver sjanse til å vinkle ditt innlegg mot deg selv og dine biler, uavhengig av trådens tema. Nå er jeg ikke den mest aktive forumbrukeren, og jeg har kanskje fått feil inntrykk, men det er iallefall inntrykket jeg har fått.

Men da stiller spørsmålet til Barockengelen seg igjen, er det ikke det som er noe av poenget med å være medlem på ett nettforum for entusiaster? Her skal man kunne få skryte av bilen sin, man kan rope ut at BMW er best. Når jeg påsto at jeg personlig synes E34 er bedre biler enn Mercedes W124 så ble jeg tilslutt bedd av en viss forumbrukere her inne om å melde meg ut forumet (altså ett BMW forum) Opptrinnet ble selvsagt rapportert og vedkommende vet hva det gjelder..

I sommer på europaturen parkerte jeg ferrarier lamboer s-klasser etc....

Det er veldig fint for deg, hadde ett par kappkjøringer på Autobanh selv. Noen tapte jeg mens andre vant jeg, veldig morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...