Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket det fint med M5-dimensjon på dekkene på F10'en din i forhold til vanlige 295/25 og 255/30 på 21", ingen subbing eller lignende? Og har du 11" eller 10.5" bred bakfelg? :smile:

Skrevet

Har de siste ukene vurdert og kjøpe en Audi A7 3.0TDI Q S-Line.  

Har lyst på noe nytt, og syns de er skikkelig gromme, samt at de skiller seg ut :D

MEN... Hadde en på lån fra Torsdag til i går... Savnet F10`n hvert sekund jeg satt i A7`n.. 

Audi kan ikke måle seg med følelsen man får i en BMW. Da snakker jeg comfort ved kjøring, interiør(Speseielt dashbord), interiørbelysning, støy osv.. 

Nei, Audi A7 er grom bil, MEN ABSOLUTT IKKE NOE BMW  :headbang:

Skrevet

Jeg har heller ikke et godt inntrykk av Audi i forhold til BMW, og skjønner ikke hvorfor de får så mye skryt av interiør/dashbord av eksperter. Tamt og kjedelig sammenlignet med BMW. Skulle innom Audi i Arendal og prøve en A4 som de hadde ute, men her fikk jeg bare beskjed om å gå ut igjen fordi jeg så ung ut i trynet... Etter det har jeg ikke tenkt mer på Audi. Hos Bavaria har jeg fått lånt den nye 5-serien tre ganger, utrolig hyggelige selgere både i Arendal og Kristiansand :) 

5-serie GT synes jeg ikke BMW har fått til, altfor mye Kia-preg på baken. GT-utgaven i 3-serie har de vært mer heldig med. All-time favoritten til BMW om man skal ha den type form på karosseriet må vel være X6 - med litt styling og noen heftige felg der så er den enormt hissig og sportslig i sort farge. Veldig spent på hvordan X4 blir, ser spennende ut på bildene så langt, med xDrive og en kraftig 20d motor så kan den slå an i Norge! :)

Skrevet

Har vurdert GT, interiør messig treffer den blink, men er ikke helt fan av baken på den.

Er også inne på tanken med X6, men har har allerede Discovery, så ønsker ikke 2 "store" biler.. 

Tror jeg skal ha en 4 serie, ELLER E92 M3 til våren. M3 er gromt, men syns de er gammeldagse innvendig.. :/

Kunne også tenkte meg en F10/F11 530XDAT.

Ellers er det jo gromt med 7 serie da, 740XD hadde vært hårete  \:D/

Skrevet

sett gjennom hele her, litt misunnelig på den bilparken din for å si det mildt :)  e39-en er perfekt i mine øyne, stå på! :D

• 2 months later...
Skrevet

Lite oppdateringer her på en stund nå :)

Skjer litt med bilen i vinter:

-Full overhaling av hele motoren

-ESS Intercooler kit til Kompressor

-Bytte olje på girkasse og diff

-Bytte diverse foringer

-Ribbe bilen(Beholder gulvteppe og dørtrekk foran)

Håper på massse røyk i 2014 :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror det heller mot at jeg beholder bilen.. MÅ ha en banebil, og blir uansett mye dyrere og begynne på ett nytt prosjekt!Planer 2014:-Carbon Dører-Carbon Panser(Med luftinntak)-Carbon Bakluke-Ny diff med 3:91 utveksling-Intercooler kit fra ESS til Kompressor.(Blir montert nå snart)-Bytte ut det meste av foringer-Stivere stabstag-Halvbur-Ribbe helt-Oljekjøler-Bygge om til fuelcellVåren 2014:http://WWW.BLAKK.COM :mrgreen:

Gleder meg til å se bilen med disse modsa!! Carbondører til denne hørtes dyrt ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...