Lamek Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hmmm... Vet ikke om det har rabla for meg, men har inntrykk av at bilen er blitt rimeligere i drift.. Var på langtur i dag og forbruket er nede i 0,64 etter 15mil. èn av dem milene er fin bykjøring.. Så rimelig har jeg aldri kjørt den på denne veistrekningen før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Motorlampa kom jaggu opp i dag.. Har kjørt 40 mil etter jeg hadde av innsuget så nå undrer jeg.. Ingen feilsymptomer på motoren.. Går og drar som den skal.. Noen som vet av rimelig og grei feilkodeleser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Du har blokka egr på denne har du ikke? Kan ikke gjøre det uten å programmere om du vil unngå dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Du har blokka egr på denne har du ikke? Kan ikke gjøre det uten å programmere om du vil unngå dette. Kun blenda vakumslangen.. Skal jeg bare la motorlampa være der til jeg har fått programmert den vekk da? Forsto det slik i check controll at et komponent var ute av drift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Men selv om du blender vakum så er har du "blokka egr". Den får nå mer luft en den forventer, og legger så inn en feil på dette. Din er vel ny nok til å redusere effekten etterhvert også. Jeg kan programmere bort egr for deg om du ønsker deg, vi gjør det av og til ifm tuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Men selv om du blender vakum så er har du "blokka egr". Den får nå mer luft en den forventer, og legger så inn en feil på dette. Din er vel ny nok til å redusere effekten etterhvert også. Jeg kan programmere bort egr for deg om du ønsker deg, vi gjør det av og til ifm tuning. Merker ikke noe effekttap, så da får det bare være frem til jeg kommer sørover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 har akkurat det samme problemet på min 525d. knall at jeg så dette for har kjøpt di samme blendings lokka og lurte på hvordan jeg skulle gå fram. får vel bare si takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Da er kanskje denne bilen byttet bort i en fantastisk lite utstyrt e60 520i Den har stoffseter Ikke xenon Ikke m-pakke Ikke hengerfeste Ikke klimautomatikk. Osv osv. Men den har manuelt gir, lav km og lavere pris:) Oppdatere her i neste uke om dealen går i boks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Fin bil og bra med bilder av jobben du har gjort. Kjekt å kunne til senere, er jo som kjent et problem dette på dieseler. Merkbar forskjell etter jobben var gjort? Fikk litt lavere forbruk, men merker ikke at det er blitt mere drag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Da er det strax vår og siden jeg ikke har noe annet en denne å kjøre med i sommer så skal jeg oppgradere den litt med noen deler jeg har liggende:) Bremser fra 08 mod m5 Diff fra 05mod m5 Senkeskåler fremme samt nye dempere da jeg mistenker at dem begynner og bli slitne og programering av høyde bak. Diesel partikkelfilter skal fjernes og bakpotte byttes, software skal oppgraderes til max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Noen som kan hjelpe meg å finne de bremseskjoldene jeg trenger bak? E60 m5 05mod, e61 m5 08mod og e61 525d 05mod har forskjellige delenr på skjoldene. Låsering og pakninger er like.. hmm.. vil jo tro at det er skjoldet til e61 m5 08mod som passer siden det er touring. Eller kan det være endringer på lci? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Har bestillt nytt pakningsett til kalipperne nå så jeg skal demontere dem å sende til pulver lakk. Hvilken farge blir tøffest tro? Blir det harry med røde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Syns rødt blir hary ja. Jeg hadde valgt svart, men det er jo din bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Har du tenkt på hvor mye mer de bremsene veier og hva slags effekt det har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå