Kolstad Jr. Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Skulle kjøre opp luka idag, ettersom været var blitt såpass mildt som +1 grad. Takluke begynte å tulle når jeg skulle kjøre den bak, ok fikk den til slutt fra igjen men da tiltet den opp. Får den ikke ned igjen. Hører ett klikk fra motoren når jeg trykker knappen inn, eller dytter den fram. Noen som har vært borti lignende problem før?
lagunilla Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Dra ut bryteren fra plassen, ta ut kontakta og skru av tenning. Sett på bryteren slå på tenning og prøv. Funker på min hver gang.
Kolstad Jr. Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Takk for tipset, skal prøve dette
bmwmaxi Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Reset luka med og trykke knappen"tilt" inn ca 15-30sek.
Kolstad Jr. Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Har prøvd dette, ingenting fungerer.. hmm. Ble jo minusgrader igjen selvfølgelig, skal bli morsomt å kjøre med åpen luke
Kolstad Jr. Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Fikk faktisk liv i luken, men den lever absolutt sitt eget liv, og fungerer ikke som den skal. Åpner og lukker seg i tid og utid, og vil ikke lukke seg skikkelig. Lurer på om det kan være bryteren som har tatt kveld?
Robin L Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 tviler på at bryteren er så føkka. jeg ville satt på umbracoen i motoren under dekslet der jeg og kjørt det helt igjen, og koblet fra motoren, og sett på det til våren heller : )
Kolstad Jr. Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Vel, fiksa det jeg Gjorde dette: Lets start with a basic BMW power sunroof reset. This will help when the battery has been disconnected. If you have changed your battery sometimes the sunroof will only let you use the tilt function. 1. Tilt your BMW sunroof up. 2. Hold the tilt button in for at least 10 seconds. This should reset your sunroof and give you full functions again. Og nå funker det fjell
henrikv8 Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 En kompis har kjøpt seg 1997 523ia, men har litt problemer med takluka. Den går fram og tilbake, men vil ikke tiltes oppover? Noen som vet hva dette kan dreie seg om?
diesel-power82 Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 funka å holde tilt-knappen inne 15sek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå