PenguiN- Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Har følgende problem: 1: Sentrallåsen åpner kun passasjer dør ikke førerdør. Ved bruk av nøkkel går det fint, men kjenner/ser at det er snakk om treghet..(både på pinnen og når jeg har nøkkel i hullet)Kan det være noe som må smøres ?? holder kanskje å peise inn litt låsolje i hullet ?? 2: Xenon fungerer ikke selv med splitter ny xenonpære. Hvor sitter ballasten på E46 ? hvordan sjekke om det er den som er ødelagt ? 3: Klunkelyd under bilen når den står i revers og jeg rygger "litt fort og brått". Lyden kommer ikke ifra girkasse (byttet)..selve diffen er også nylig byttet så jeg utelukker også denne...kan det være hardy kobling ? hva med bakakslingens kobling til diffen ?
torbfer Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 3: Når hardy koblingen min røyk lagde de ein liten dunke lyd når eg rygget. Bakakslingens kobling til diffen kan og ha røket, kommer merklige lyder da og, eg trur eg ville sjekket dette først og sitt. Hva er km på bilen ?
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 har lest på nettet at noen av boltene til bakaslingen -> diffen kan ha løsnet = ulyder. Gåen hardykobling lager vel også dunke lyder. Km er 168 000KM.
lagunilla Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 2: Du kan prøve å bytte ballasten fra den sida som funker. Den skal sitte under lampa vil jeg tro. 4 torx skruer er ikke all verden, for å ta av hele lampa. Edit: Fant denne til deg. http://www.bigpatsfans.com/hl/headlight.htm
Stawky Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 1: Hadde lignende problem på min bil, fikk bytta sentrallås modulen, å etter det har alt funka fint.
Bellen Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 3: Fremste foring på svingarmene kan lage klunkelyd. Desse er ein svakhet på Bmw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå