Gå til innhold

Trenger hjelp til farge valg bmw e60,++ tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bmw e60 som skal helakkesres utvendig til våren, fargen eg har no er black saphire som er ganske mørk.

men kunne tenkt meg noe sånt som på denne bilen her

noen som vet ka farge det er eller om noen lignende bmw svart farger som glinser mye? og er så svart som mulig :)

skal og slenge på 3-5 lag med klarlakk, ka anbefalees der?

her er bilde av fargen eg har no

ln2y5umxhjsea1tdn9ch.jpg

n2er1545antlibum6euu.jpg

Skrevet

Tippe på Jet Black:

Fra info under filmen:

BMW M54B30: Jet Black / STEP / Premium / Xenon Adaptive / Cold Weather Package / Dakota Black / Sunshades

Exterior: 19" OEM-166 Wheels (M6 Off-set), OEM spoiler, Trunk Finisher, Gloss Black Grill, Shadowline Trim, M5 Front, Mtech Rear, M5 Mirrors, Mtech side skirts, Ceramic 35% Tints 15% Rear, Black Roundels, Gloss Black Painted Brake Calipers, Black M54 Badge, ACS Aluminum Pedals

Lighting: LCI Tails Retrofit+V6-Bruce Cables, Solaris Invisibulb Turn Signals, 6k Xenons, 6k HID Fogs, 6k MtecV2 AE's, 6k LED License plate bulbs, Euro light decals

Performance: ESS ECU Remap Tune, K&N Air Filter, H&R Front Sway Bar, M5 Rear Sway Bar, NGK Iridium Sparks, R1Concept sport rotors, MagnaFlow Street Series Exhaust, H&R Sport Springs, Koni Yellow Sport Shocks & Struts

Skrevet

takk takk... carbon black er vel litt sånn som saphire black?

disse er ikke helt svart men kansje denne jetblack ja :)

• 1 month later...
Skrevet

Det mest fornuftige er vel og lakkere i samme farge som originalt. Tenker da mest på om du en gang skal selge den.

Skrevet

668 Jet Black er vel den reneste svart-fargen fra BMW. Blir latterlig blank med skikkelig maskinpolering.

Skrevet

Schwartz II og Jet Black er samme farge (668)

Det er knall svart, uten metallic. Kan være vanskelig å holde pen, men ser rimelig bra og glossy/dyp ut når polert og ren.

Ser nærmest alltid bra ut i skygger, overskyet, skumring osv. men i direkte sollys kommer skavankene godt frem, om man trenger polering.

Polert, ser den nesten våt ut hele tiden, nærmest kandisert, og man får litt lyst til å dra tungen over. Hehehe.

Et bilde av min nylig polerte:

860550_288713584587903_60315540_o.jpg

Skrevet

takk takk.. ja er den fargen eg tenkte på, eg har vel orginalt saphire blacl så er ikke så stor forskjell men kanskje lurt å gå for orginal fargen ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...