ogis Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Har en bmw e60 som skal helakkesres utvendig til våren, fargen eg har no er black saphire som er ganske mørk. men kunne tenkt meg noe sånt som på denne bilen her noen som vet ka farge det er eller om noen lignende bmw svart farger som glinser mye? og er så svart som mulig skal og slenge på 3-5 lag med klarlakk, ka anbefalees der? her er bilde av fargen eg har no
Weltzin Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Tippe på Jet Black: Fra info under filmen: BMW M54B30: Jet Black / STEP / Premium / Xenon Adaptive / Cold Weather Package / Dakota Black / Sunshades Exterior: 19" OEM-166 Wheels (M6 Off-set), OEM spoiler, Trunk Finisher, Gloss Black Grill, Shadowline Trim, M5 Front, Mtech Rear, M5 Mirrors, Mtech side skirts, Ceramic 35% Tints 15% Rear, Black Roundels, Gloss Black Painted Brake Calipers, Black M54 Badge, ACS Aluminum Pedals Lighting: LCI Tails Retrofit+V6-Bruce Cables, Solaris Invisibulb Turn Signals, 6k Xenons, 6k HID Fogs, 6k MtecV2 AE's, 6k LED License plate bulbs, Euro light decals Performance: ESS ECU Remap Tune, K&N Air Filter, H&R Front Sway Bar, M5 Rear Sway Bar, NGK Iridium Sparks, R1Concept sport rotors, MagnaFlow Street Series Exhaust, H&R Sport Springs, Koni Yellow Sport Shocks & Struts
ogis Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 takk takk... carbon black er vel litt sånn som saphire black? disse er ikke helt svart men kansje denne jetblack ja
ogis Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Noen som har bilder av biler med denne fargen? er vel orginal bmw farge uten metallic? 02 sort
nimitz Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Det mest fornuftige er vel og lakkere i samme farge som originalt. Tenker da mest på om du en gang skal selge den.
Odd-M Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 668 Jet Black er vel den reneste svart-fargen fra BMW. Blir latterlig blank med skikkelig maskinpolering.
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Shwartz 2 syns jeg er pent Her er min gamle E36 i den fargen
Thundercoil Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Schwartz II og Jet Black er samme farge (668) Det er knall svart, uten metallic. Kan være vanskelig å holde pen, men ser rimelig bra og glossy/dyp ut når polert og ren. Ser nærmest alltid bra ut i skygger, overskyet, skumring osv. men i direkte sollys kommer skavankene godt frem, om man trenger polering. Polert, ser den nesten våt ut hele tiden, nærmest kandisert, og man får litt lyst til å dra tungen over. Hehehe. Et bilde av min nylig polerte:
ogis Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 takk takk.. ja er den fargen eg tenkte på, eg har vel orginalt saphire blacl så er ikke så stor forskjell men kanskje lurt å gå for orginal fargen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå