powerfulglenn Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Da har jeg fått noen pakker fra koed så da venter jeg på den siste pakka fra en privat person så er jeg heldig så kan jeg prøve kjøre bimmern om 1uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Bmwen begynner og bli hel Noen som vet hvorfor ikke jeg får gira? Altså motoren er slått av.. girer jeg til 2 og 4gir så står den i fri :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 vansklig og si glenn. viss du ikke har hatt av kassa og den funka greit før du putta den inn så er det vell mest sansynlig ikke værre en at du har glømt og skru på mellom aksjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Må mellomakselen være på for og få gira normalt ?:s har ikke hatt av girkassa.. men virker utsom giroverføringa driver og kødder :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 En pakke til kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 trudde du mente at selv om den sto i gir så trilla den jeg:P ja da er det nok giroverføringa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Da starta bmwen! gikk litt rart men første filmen og første gangen jeg vridde om tenninga gikk rent og pent når jeg fikk tatt på noe slanger osv så nå går det framover mot skilter Film: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 konge glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Takket være bergeee på bimmers så har jeg fått tak i radiator Er så flott og ha greie kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 passa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Egentlig ikke men få tak i han andre duden som var opptatt istad da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Genialt Glenn! Godt du fikk den igang;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Fått gjort litt Monter luftboks osv i motorommet, Luftet bremser, monter lykter, sjekket div ting før Eu kontrollen kommer snart og ryddet mye i bmwen Bare sånn kose arbeid, Men man ser forskjell Men fant ut at jeg må bytte begge lyktene forran pga de er helt ødelagt i fester osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Pris på lykteer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå