Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått noen pakker fra koed :) så da venter jeg på den siste pakka fra en privat person :) så er jeg heldig så kan jeg prøve kjøre bimmern om 1uke :)

Skrevet

Bmwen begynner og bli hel :)

Noen som vet hvorfor ikke jeg får gira? Altså motoren er slått av.. girer jeg til 2 og 4gir så står den i fri :s

6mfzbcpddks56ot9r3h3.jpg

y0mw7om6ww03ligj9711.jpg

Skrevet

vansklig og si glenn. viss du ikke har hatt av kassa og den funka greit før du putta den inn så er det vell mest sansynlig ikke værre en at du har glømt og skru på mellom aksjelen?:)

Skrevet

Må mellomakselen være på for og få gira normalt ?:s har ikke hatt av girkassa.. men virker utsom giroverføringa driver og kødder :s

Skrevet

Da starta bmwen! :) gikk litt rart men første filmen og første gangen jeg vridde om tenninga :) gikk rent og pent når jeg fikk tatt på noe slanger osv :) så nå går det framover mot skilter :)

Film:

Skrevet

Fått gjort litt :)

Monter luftboks osv i motorommet, Luftet bremser, monter lykter, sjekket div ting før Eu kontrollen kommer snart og ryddet mye i bmwen :) Bare sånn kose arbeid, Men man ser forskjell :)

Men fant ut at jeg må bytte begge lyktene forran pga de er helt ødelagt i fester osv..

jjdw37f9r93ijaj1pgpg.jpg

xtkl3b5is7l0l2etevd1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...