powerfulglenn Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 De jeg skal kjøpe eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Nei om du skal selge de du har? kun justeringene som er knekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Åja, glasset er ferdig på den ene altså sprekt, justeringa fungerer sånn delvis men alt inni er løse og festet til lysa er herpa + den svarte plasten er knekt :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Såpass ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Jepp, derfor må jeg ha nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Fått på fanger osv Ganske stygg fanger, Men den går igjennom Eu Så vil jeg takke bergeee for Radiator osv og m520 for fangeren Gratis deler gjør meg ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 den nye radiatoren passa ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Tja, Lager fester selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 hehe:P vill det ikke passe så skal det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Helt riktig! Blir prøve tur enten imorgen eller til tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Tøft! Blei en helt annen bil med fanger på! Var fargen på bilen å fangeren lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Ble en helt annen bil ja Tja, det er jeg litt usikker på Lakken er ganske fæl på fangeren Men fangeren så litt mer blåere ut Men nå er jeg sånn supernøye Så andre folk som ikke stirrer skikkelig på den ser ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Aha.. Hmm, den skal jo egentlig være i samme farge som bilen din, sålenge din aldri har blitt lakkert. For begge har fargekode 309 Artic Silver.. Hmm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da er det pga den er slitt i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Lest akkurat igjennom tråden din og sett på youtube videoene, kjempe prosjekt Var flott at du fikk start på bimmern! Hva er de neste planene? Følger prosjektet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå