powerfulglenn Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Takker godt og vite at noen følger med Helt sånn nå så er planen og få alt til og fungere sånn at jeg får skilter på den men nå så begynner jeg og gå litt lei egentlig kom plutselig kjølevæske ut av der clutchpumpa sitter men det blir sjekket imorgen men eneste planen er og få den igjennom eu og få testa motoren skikkelig blir jo m5 styling skinn intriør og masse annet snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 kjølevæske ut av clutchpumpa er fysisk umulig, er ikke vann i girkassa. Så det er i tilfelle en lekkasje ifra motoren, mest sannsynlig ifra slangestussen på baksida av toppen eller en av de to som går inn på varmeregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 kjølevæske ut av clutchpumpa er fysisk umulig, er ikke vann i girkassa. Så det er i tilfelle en lekkasje ifra motoren, mest sannsynlig ifra slangestussen på baksida av toppen eller en av de to som går inn på varmeregisteret. haha:P nesten ordrett det jeg sa til han over telefonen i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Håper du får bilen godkjent og ikke minst eu-godkjent! Fikk du ordna det med kjølevæska? Er selv ut etter noen M5 seter uten nedfellbar-rygg, men finner ikke rette kombinasjon til rette pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Vegard og bergeee: Var den slangestussen ja Zymh: Den blir nok ikke godkjent som 523 enda Men Eu godkjent får jeg den Og han som tar Eu`en er klar over at det står en større motor i og det var greit Kommer en kar iløpet av dagene for og se pån ang kjølevæska Spørs mye penger man har til setene Tror de jeg så på kom på 6 lapper for forran og bak fortsatt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Fant du M5 seter for 6 lapper? Det er jo sykt billig! link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 det koster penger. så greit er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Ja koster å kjøpe M5 seter, men 6lapper for M5 seter hørtes veldig billig ut Har kun sett annonser for 10-15tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Fant ikke igjen linken :/ Solgte den pcen min det var på Men jeg sier ifra hvis jeg finner det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Fant ikke igjen linken :/ Solgte den pcen min det var på Men jeg sier ifra hvis jeg finner det igjen Takk, håper du finner det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar_H Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Grei tråd å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Ser du har E39 Roar og bor i sandefjord:) har du noen bilder du vil dele? Tok noen bilder idag av bmwen og den skriker etter M5 styling men det får den etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 trur svart tak hadde vert fint på denna glenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Liksom taket på utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå