Gå til innhold

Glenn`s Bmw E39 523I Prøvekjørt med bilder!

powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :D godt og vite at noen følger med :)

Helt sånn nå så er planen og få alt til og fungere :) sånn at jeg får skilter på den :) men nå så begynner jeg og gå litt lei egentlig :P kom plutselig kjølevæske ut av der clutchpumpa sitter :P men det blir sjekket imorgen :) men eneste planen er og få den igjennom eu :) og få testa motoren skikkelig :) blir jo m5 styling skinn intriør og masse annet snadder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjølevæske ut av clutchpumpa er fysisk umulig, er ikke vann i girkassa. Så det er i tilfelle en lekkasje ifra motoren, mest sannsynlig ifra slangestussen på baksida av toppen eller en av de to som går inn på varmeregisteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjølevæske ut av clutchpumpa er fysisk umulig, er ikke vann i girkassa. Så det er i tilfelle en lekkasje ifra motoren, mest sannsynlig ifra slangestussen på baksida av toppen eller en av de to som går inn på varmeregisteret.

haha:P nesten ordrett det jeg sa til han over telefonen i går!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bilen godkjent og ikke minst eu-godkjent! Fikk du ordna det med kjølevæska?

Er selv ut etter noen M5 seter uten nedfellbar-rygg, men finner ikke rette kombinasjon til rette pris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard og bergeee: Var den slangestussen ja :)

Zymh: Den blir nok ikke godkjent som 523 enda ;) Men Eu godkjent får jeg den :) Og han som tar Eu`en er klar over at det står en større motor i og det var greit :)

Kommer en kar iløpet av dagene for og se pån ang kjølevæska :)

Spørs mye penger man har til setene :P Tror de jeg så på kom på 6 lapper for forran og bak :P fortsatt dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...