Roar_H Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Er jo bare å skaffe en bit med folie og prøve det. En kompis har en hvit E34 med grå folie på taket, ser ikke så ille ut det. Det som er hvitt er folie det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Da må jeg nesten prøve med folie da skiller bilen min seg ut fra andre e39er her i larvik ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Jeg har lyst til å ha på mørkegrå folie på taket på min, svart blir ikke fint på sølvgrå bil, jeg lover:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Sort tak på grå bil er tøft, skiller definitivt ut! Da er det nesten viktig at du har sorte lister, griller, diffusers osv, får fin kontrast da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 eksempel bilde fant på google. PS JEG VET, front spoilern og bak er forferdelig (syntes jeg) men det er ikke poenget med bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 blie vell ikke så galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Yepp. Veldig clean. (Bedre uten front leppa og den spoilern bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Det skal jeg ha! burde jeg lakke det eller folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Kanskje billig med folie? og ikke minst, vis du angrer kan du bare rive av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Bilen trenger en hel lakkering uansett skal se hva jeg velger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 trenger vell ikke en hel lakkering vell? er jo fin i lakken:) folier taket og rubb opp resten av lakken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Steinsprut osv ved døra også masse annet.. trenger hellakkering og sparkling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Kjenner du noen som kan hellakkere (trenger ikke inne i dørlistene) for en god pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Kjenner ingen sånnsett.. Men her i Larvik så tar de 10-15 lapper, vet du om noen billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 10-15lapper hørtes ut som en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå