powerfulglenn Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Men hvis vi gjør grunn arbeid selv så blir det jo billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 MEN! Lurer på kompressor nå fra Ess mye må jeg opp i pris? Mange hk kan jeg få ut? gidder ikke gjøre noe med motoren liksom.. så kan vell ikke lade mer enn 1bar? EDIT: sjekket det selv og da lader jeg 1bar og da blir det 290 hk men skal prøve og få bilen til og yte 300hk holder det på rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 290hk holder til og begynne med. men etter noen runder så vill du jo sikkert ha mer. men sånn vill det alltid være:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 For det var ikke så dyrt for kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 jo.ja. ville jo invistert i et datasprut og da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Er nok kanskje lurt det og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hvor mye kosta kompressorn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 32-38.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Noen som vet hva fargen på den her er? Pga den ser litt mørkere ut enn min http://m.finn.no/car/used/gallery.html? ... e=41158704 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 tror det er fjord grå eller noe sånt;-) din er arctic silver, lakkkode 309;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Jammen jeg må finne den lakk koden må jo ha sånn farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 denne koden : ASPENSILBER METALLIC (339) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Nice! takker Jørn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Har du Dævva eller? Lite fart på skruinga di om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Du altså lite skruing blir det når man mangler deler men når har jeg ca alle delene jeg trenger for og ta en breisladd med den skrur alt under bilen på plass etterpå så da hjelper det må bare finne ut av den jævla radiator/kjølevæske kaoset bilen står på bukker nå og har henta mellomaksel osv så da tester jeg bilen på veien etterpå hvis jeg har finne en løsning på den kjølevæska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå