m520 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Aha, stilig:-D Send meld på hvordan det går da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 jeg som kjørte forbi larvik i dag-_- kunne jo tatt en tur innom:P får si fra åssen det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Vi må prøve å få ordna et photoshot sammen før jeg reiser på ferie Meg, m520 og deg? Vi bor jo bare 40min unna hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Bergee, jeg fikk prøvd den litt men imorgen så må jeg skru mer og sette på clutch pumpa osv Zymh: min er langt ifra strøken da og må få gjort noe med kjølevæska osv når stikker du på ferie a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 edit: Tenkte jeg skulle reise rundt slutten av juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Får se om bilen min er klar til den tiden får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 hadde vært konge om vi hadde fått det til! Håper m520 kan også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Bilen min blir skilta rett etter 1. juli. Men er det ikke mulighet for å gjøre det når du kommer tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Må bli rundt mid juli da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Zymh hadde to komplette frontlykter som jeg skal kjøpe av han så da er det 1 skritt nærmere eu kontroll Legger ut bilde av hvor grei plass jeg har under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Midt i juli passer perfekt! da har jeg både bil å lappen Men kanskje vi må kjøre til Larvik da, siden Glenny ikke har lappen enda da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Hehe, så lenge bmwen starter og går så får jeg sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Det høres bra ut! Tar evt nærmere kontakt når jeg er hjemme igjen, så kan vi diskutere hvor vi kan møte etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Da er Bimmern inne i låven, så begynner jeg på den igjen imorgen Begynte og regne skikkelig så satt den inne i låven sånn at den stod tørt og varmt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå