powerfulglenn Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Fikk prøvd bmwen litt mer idag uten clutch Var ikke så gøy, Men fikk lagt den litt breit Så om noen dager så tenker jeg at alt er kobla på så da er det bare tut og kjør Også fikk jeg forlengt giroverføringa Så da får jeg satt bilen i gir Før når den stod i 2 eller 4gir så var bilen i fri :S Så noe rart hadde skjedd der, men nå er alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Synes jeg prioriterer bimmern mye fortia sovebort hele 17mai også står jeg opp nå kl 5 for og skru på den er faktisk deilig og bli "ferdig" med den sånn at jeg får skilt pån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Stå på Glenn;-) Syntes du er flink jeg:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Fornuftig bruk av tida Dette blir dritt bra, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Stå på Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Takker gutta! jeg har kjørt den og dratt på har skrudd helt til nå så det har blitt litt skruing Men 2 problemer.. Er ikke noe trykk i systemet.. Jeg må lage trykk selv og blåse skikkelig nedi radiatoren der Så da har vell vannpumpa gått? Også det 2 spørsmålet... Den skal ikke være skikkelig dau? Holdt på og le meg ihjel når jeg ga full gass jo.. En Fiesta hadde dratt meg skikkelig :S Skal legge ut en film senere Filma litt når jeg kjørte, sånn at dere kan få se Men det går skikkelig daut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Takker gutta! jeg har kjørt den og dratt på har skrudd helt til nå så det har blitt litt skruing Men 2 problemer.. Er ikke noe trykk i systemet.. Jeg må lage trykk selv og blåse skikkelig nedi radiatoren der Så da har vell vannpumpa gått? Også det 2 spørsmålet... Den skal ikke være skikkelig dau? Holdt på og le meg ihjel når jeg ga full gass jo.. En Fiesta hadde dratt meg skikkelig :S Skal legge ut en film senere Filma litt når jeg kjørte, sånn at dere kan få se Men det går skikkelig daut! Vis ikke det holder trykket på kjølesystemet, sjekk termostaten og termostathuset.. Billig og enkelt å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 blir den varm da? vis det bøåser varmt i apparatet og motoren ikke koker så er det jo bare og drite i det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Blir varm på den øverste radiator slangen, men kald på den nederste.. jeg mistenker vannpumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Her kan dere se hvor dårlig den drar Det er på 3 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Nå dro den bedre! hadde 140km/t med den vet dere hva som gjør "dagen min" bedre? Sjekk her, skjedde i 140.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Oi fy... Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Dro på i 4gir og da kjente jeg de hk motoren skulle ha også kom jeg til en svak nedover bakke og da hadde jeg 140 også litt etterpå så da så jeg panseret kom mot meg så det tok hele ruta,festene til panseret og hele taket er fult av store bulker pga panseret fløy opp pga panseret ble ikke ordentlig låst :/ noe jeg trodde.. men heldigvis så rakk jeg og bråbremse og fikk kjørt inn til en nabolåve fikk glass i øyet osv, men jeg stod bare og lo pga det som skjedde bare var tragisk.. hvorfor skulle det skje nåt det var snart eu kontroll :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 HAHA. akkuratt det samme skjedde med meg! og jeg lo jeg og. og du skjønner ikke hvorfor du ler. er en blandig av at du tenker. NEI går det ann? og at du faktisk trudde det bare skjedde på film:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Ahh, så jævli kjedelig da, så var så nærme til eukontroll Var det kun skade på panser og forvinduet? eller på taket også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå