Gå til innhold

Glenn`s Bmw E39 523I Prøvekjørt med bilder!

powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk prøvd bmwen litt mer idag uten clutch :P Var ikke så gøy, Men fikk lagt den litt breit :) Så om noen dager så tenker jeg at alt er kobla på så da er det bare tut og kjør :P

Også fikk jeg forlengt giroverføringa :) Så da får jeg satt bilen i gir :) Før når den stod i 2 eller 4gir så var bilen i fri :S Så noe rart hadde skjedd der, men nå er alt i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gutta! :) jeg har kjørt den og dratt på :) har skrudd helt til nå så det har blitt litt skruing :)

Men 2 problemer.. Er ikke noe trykk i systemet.. Jeg må lage trykk selv og blåse skikkelig nedi radiatoren der :P Så da har vell vannpumpa gått?

Også det 2 spørsmålet... Den skal ikke være skikkelig dau? Holdt på og le meg ihjel når jeg ga full gass jo.. En Fiesta hadde dratt meg skikkelig :S Skal legge ut en film senere :) Filma litt når jeg kjørte, sånn at dere kan få se :) Men det går skikkelig daut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gutta! :) jeg har kjørt den og dratt på :) har skrudd helt til nå så det har blitt litt skruing :)

Men 2 problemer.. Er ikke noe trykk i systemet.. Jeg må lage trykk selv og blåse skikkelig nedi radiatoren der :P Så da har vell vannpumpa gått?

Også det 2 spørsmålet... Den skal ikke være skikkelig dau? Holdt på og le meg ihjel når jeg ga full gass jo.. En Fiesta hadde dratt meg skikkelig :S Skal legge ut en film senere :) Filma litt når jeg kjørte, sånn at dere kan få se :) Men det går skikkelig daut!

Vis ikke det holder trykket på kjølesystemet, sjekk termostaten og termostathuset.. Billig og enkelt å bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på i 4gir og da kjente jeg de hk motoren skulle ha ;) også kom jeg til en svak nedover bakke og da hadde jeg 140 også litt etterpå så da så jeg panseret kom mot meg :P så det tok hele ruta,festene til panseret og hele taket er fult av store bulker pga panseret fløy opp pga panseret ble ikke ordentlig låst :/ noe jeg trodde.. men heldigvis så rakk jeg og bråbremse og fikk kjørt inn til en nabolåve :) fikk glass i øyet osv, men jeg stod bare og lo pga det som skjedde bare var tragisk.. hvorfor skulle det skje nåt det var snart eu kontroll :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...