powerfulglenn Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Bergeee: sant det er bare så typisk at noe sånt kan skje så nå må du leite etter rute og panser til meg sånn nesten gratis pris Zymh: sideskjermene fikk noen hakk og riper, hele taket er bulka fra forran og bak.. pga panseret klaska først i taket før i vinduet og det smalt så kraftig forran i taket at det er store bulker helt til bakruta.. men jeg gir meg ikke bilen skal bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 si fra viss du skal ha hjelp til og rette litt da:) jeg liker og tru jeg er flink lit og rette bulker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Kan si ifra Fredrik drekke noen øl og rette ut bulker hadde vært en fin dag vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 ja:) hadde gjort susen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Si ifra guttær, så stikker jeg innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Bmwen liker seg visst ikke :s laster opp en video og håper på noen kan svare på det eller bare gjette høres utsom jeg plutselig har fått meg turbo med masse rare motorlyder :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 kan være så mye glenn:P har bestilt diagnose apparat nå så får komme og ta en diagnose når jeg får det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Har du en linken til videoen Glenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Skal prøve og få lagt den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Fredrik, du tar vell ikke diagnose for andre også? betaler selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Fredrik er ganske dyktig med bmwer! Fant feilen Falsk luft Glemte en slange Så nå går den pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Fredrik er ganske dyktig med bmwer! Fant feilen Falsk luft Glemte en slange Så nå går den pent Bra at dere fant feilen! Hadde samme, slangene og belgn som var sprekt = falsk luft. ved drag på 1.gir, høres ut sånn en slags "svosj'e" lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Fredrik, du tar vell ikke diagnose for andre også? betaler selvsagt! selvfølgelig:) skakke ha ei krone:) bare koselig og hjelpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 selvfølgelig:) skakke ha ei krone:) bare koselig og hjelpe:) Takker så mye, det var veldig koslig av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå