m520 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Hmm.. Jeg syntes M5 felger er så kjedelige.. E39 er (etter min mening) den fineste bilen som noen gang har blitt laga.. Den fortjener skikkelige kantfelger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Clean mener jeg er veien å gå her, men det er smak og behag. M5 felger er ikke feil det heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Får se hva det blir te Noen som vet hvor man får kjøpt de her? : Skiltholdere der det står: Hold avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Kjøpe? viewtopic.php?f=18&t=248540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Daaamn! fine felger! men prioriterer ikke felger just nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Ah, forståelig Må hente pakken i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Må hente den på mandag dessverre.. En som skylder meg penger skulle betale meg egentlig for noen dager siden, Men han lova meg på mandag, Men uansett så får jeg lønn på mandag Gjort litt nå Klar for ny motor tro? : Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Hvordan går det med motorbyttet ditt?? Vanskelig eller mye jobb å skifte motor på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 går for tregt.. må få noen til og kjøre og hente den nye motoren i oslo Men erganske lett skal man skifte motor på de så anbefaler jeg og ta av hele fronten da blir det mye lettere og du sliipper den knotinga og at det er trangt går alt som planlagt så står motoren i og den starter innen Februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hehe, okay! Jeg vurderer motorskifte på min også serru. Men får Eu-godkjenne den først, å få på Mstyling osv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Aha Skal ha inn en kjedelig 2 Liter jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Henta noe til bimmern på posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Fikk kjøpt "nye" felger i dag og montert de Hva synes dere? Den skriker etter senk! FØR: "Nye" Felgene: NÅ: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 overvåkigskamera i garasjen sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå