Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ser veldig bra ut dette her da ska snart få mekket noe anlegg i min bil og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice! hvilket merke tenkte du og ha i bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice! hvilket merke tenkte du og ha i bilen din da? Har bare litt liggende.. Pioneer høytalere rundtom i bilen, og en 12" kenwood sub muligens blir en 2x 12" alpine sub kjøpt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice hadde gått for en annen sub jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Sånn ser de Angel Eyes`a i lyktene jeg skal ha Må prøve og lakke opp M5 fangern igjen for 3 gang siden jeg aldri blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 E39 med m fanger kler angel eyes så forbanna bra hvilket merke er det du skal kjøpe/har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Det synes jeg og! mener du hvilket merke det er i de ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Det synes jeg og! mener du hvilket merke det er i de ringene? Ja eller hvor du kjøper fra, billig fra ebay eller litt dyrere og mer kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 De lyktene er originale hella facelift lykter, sikkert med ettermontert led-ringer i Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 SondreLM har helt riktig Ettermonterte ringer Her er ringene : http://viewitem.eim.ebay.no/4-x-CCFL-Angel-Eyes-Kit--Neon-Standlichtringe-fr-BMW-E38-E39-E46-E53--NEU/231061747927/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 vil du virkelig ha sånne ringer som lyser så sterkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 De lyser ikke så sterkt da men du har jo de ringene til Depo de lyser svakt men jeg liker at det er litt sånn friskt lys i ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Ringene mine er helt forferdelige. Derfor jeg ikke har di kobla mine til. men er ikke fint med ringer som lyser sterkere enn de orginale Hella facelift Lyktene med hvite pærer i. Men, det er min mening. De må lyse tydelig endel svakere enn Hovedlysa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 det er sant det du sier der og det har jeg ikke tenkt på Men jeg tenkte at jeg kan jo ha egen dimme funksjon på de Med 6 trinn liksom Men jeg har orginale hella angel eyes som ikke jeg bruker Nå vet jeg ikke om de passer depo Men si ifra hvis du vil ha de Jeg får liksom ikke brukt for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 var er det som er galt med hella lampene dine er justeringa som ikke virkerer billig å kjøpe rep sett til hella facelift lyktenekjøpte nye justerings pinner til mine på ebay.de kosta 2-3 euro pr setthella lyktene er jo mye penere enn depo sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå