bergeee Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 sjekk over alt av ledniger osv at alt sitter:) og mål spenningen på startern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Okei takker Men hvor mye spenning skal det være og ikke være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 skal være like mye ved plussen på startern/dynamoen som på batteriet. viss den bare spinner og ikke biter på tanhjula kan det være innslaget:) ikke noe problem og skru ut og gnikke litt på måtte gjøre det selv på 7ern da jeg hadde problem med at når den først hadde slått inn så stoppa den ikke og kinne. samme faen:P dro ut nøkkern og alt. sto bare og kinna helt til jeg nappa av strømen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Da takker jeg for at Fredrik "bergeee" som tok turen til meg og fikset det meste av problemet Så det var egentlig at jeg hadde altfor dårlig batteri Så nå snurra motoren som bare det Den startet ikke dessverre.. Men det må jeg forske på.. Men Fredrik? Når jeg vrir om nøkkelen i tenninga så vil ikke starteren gå :S Er noe rart der pga når jeg tok den ledningen til den svarte og til pluss ved hjernen der så gikk motoren og starteren rundt, men ikke når jeg vrir om tenninga i bilen :S Vet du hva jeg må forske på da? Vil bilen få gnist da? Laster opp noen bilder(Beklager for dårlig kvalitiet) Har fått gjort litt inne i bilen Beklager rotet rundt motor osv Også har jeg ikke fått på alt intriør i bilen Nabon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 det spørs jo da:P men viss bensinpumpa osv går så skal du ikke se bort fra at den fyrer. men syntes det virker en smule rart at det ikke går strøm i den svarte med gul strek på når du vrir om tenninga:P prøv og mål den rett ut fra tenningslåsen der. og viss det kommer strøm ut der er det bare og fortsette neddover:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Men kan det være EWS boksen? Eller hadde den ikke fått bensin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Har du skiftet styreenheten til motor? Da må ews programmeres... Sett i 2 liter styreenheten og se om den starter med den. Ikke farlig å starte med den, men ikke kjør bilen over lengre tid med feil styreenhet. Lett å programmere, les om ews og inpa, evt progman. sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 vet ikke om chipene kræser eller noe. prøv og sett i chippen som sto i bilen orginalt. samme med hjernen. så skal den delen være i orden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Begynner å nærme seg Glenn! Ser frem til begge godbilene er på veien! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 du får ta en titt på denne glenn. har du prøvd å bruke reservenøkkelen til bilen og hjernen til 2l? http://212.20.196.86/forum/viewtopic.php?f=1&t=163384 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Rogern: takk skal du ha må bare prøve de mulighetene jeg kan får håpe det ikke blir så dyrt.. Jørn: er nok det der som er problemet :/ vet du om en billig løsning istedenfor 6700 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 kan fint kjøre på 2liter styreenhet. jeg kjørte med 2l styreenhet på min 2,8l i et halv år føre jeg synkroniserte ews med 2,8l styreenheten. Merket ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Kan noen bekrefte det vegard sa? Takk for tipset vegard må bare vite om det er heldig for motoren Men til alle andre: med den gamle styringsenheten så er den sånn enda.. må ews boksen ha tatt kvelden eller nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Hva mer bekrefting trenger du? Ingenting bedre enn å høre på en som har gjort det før De fleste som hiver inni M52B25-8 fra en B20 kjører på samme ledningsnett, hjerne osv. Det skal funke bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 skuddsikkert det glenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå