powerfulglenn Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Nice! da skal jeg prøve det etterpå så kommer jeg med tilbakemelding takk for tipsa og rådene jeg har fått gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Var ikke noe liv nei.. Så hva kan være feilen nå da? Siden den ikke ville noe mer med den orginale hjernen fra 520en liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Var ikke noe liv nei.. Så hva kan være feilen nå da? Siden den ikke ville noe mer med den orginale hjernen fra 520en liksom? Hvilke deler bruker du? Absolutt alt av el fra 520? Nøkkel, alle styreenheter osv? Når du setter tenningen på, summer det i motorrommet? Kinner den? sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Absolutt alt ja Det summer og bensin pumpa starter, Men starteren går ikke rundt.. Så jeg må forran og koble en + kabel i en svart ledning(styrestrøm til starteren)? Så går den rundt og motor går rundt, Men jeg har aldri startet den bilen før sånnsett.. Jeg kjøpte den når den motoren som stod i den hadde raset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 har du byttet chippen i nøkkern da? til riktig chip? altså, nøkkel/chip og hjernen er fra 520en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 det fungerer fint det. sjekk om du har koblet på jordinga på høyre motorlabb og pluss kabelen i bunnen av torpedoveggen på førerside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Skal sjekke takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Da regner jeg med at EWS boksen er ødelagt.. Får ny til tirsdag håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 det hjelper ikke å få ny exs boks. hjerne, chip i nøkler OG EWS boksen må stamme ifra samme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 har alt annet, så da skal jeg hente den ews boksen fra 523en Men har vasket bilen idag og polert den opp Må jo ha noe og gjøre når man bare sitter der og venter på deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Håper du får start med den da Er det de felgene du skal ha på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 modell er 520 og 523? i 97 kom ews3 mens i 96 var det ews2 så er ikke sikkert det bare er plug&play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Mr Mykland: Det blir ikke de nei Bare ut sommeren evt Blir GS-CONCAVE 19" Vegard: Begge er 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 blir bra glenn! ikke lenge til 7ern er ferdig heller nå får vi ta en polerings dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå