Erlendmelk Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Du må bare si ifra om du savner TDS'en for mye, kan om nødig være interessert i et bytte, med mellomlegg fra deg seff Jeg savner tds'n.... Men foreløpig tror jeg at jeg beholder denne, hehe Ellers nærmer det seg hjemreise. Gleder meg til å skru!! Har polert alle felgskruene også nå
Erlendmelk Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Hjemme fra jobb! Har handlet inn litt forskjellig, så blir skruing fremover nå uuc overføringsstag 3,6 svinghjul girkassejekk polert felgskruer elefantfett på sidestøtter polert senter Mobilbilder så kvaliteten er så som så... 3,6 clutch er på vei i posten også!
HalvorK Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Det UUC overføringsstaget er virkelig en investering. Sammen med shortshift er det heeeelt gull Hva ligger i "elefantfett på sidestøtter" ? Noe superspecialshit ? Felga blir bra de og =)
Erlendmelk Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Det UUC overføringsstaget er virkelig en investering. Sammen med shortshift er det heeeelt gull Hva ligger i "elefantfett på sidestøtter" ? Noe superspecialshit ? Felga blir bra de og =) Har tro på det ja! Prøver uten shortshift nå først Det er vel en "voks"(?) som man har på ekstra utsatte steder.. ettersom jeg har skjønt! Gleder meg til å få montert felgene samt coilovers uuc overføringsstag Bilde *Liker* hehe..
Kristiansan'årn Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hvordan blir 3.6 clutch og svinghjul på 3.8 motor? :S sent from my microwave using tapatalk
Reset Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Hvordan blir 3.6 clutch og svinghjul på 3.8 motor? :Ssent from my microwave using tapatalk Funker fint! Jeg har det på min
Kristiansan'årn Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Blir den kvassere på noe som helst måte? sent from my microwave using tapatalk
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Blir den kvassere på noe som helst måte? sent from my microwave using tapatalk Blir litt bedre gassrespons tror jeg. Grunnen til at jeg gjør det er fordi at jeg må skifte svinghjulet pga vibrasjoner.. så da setter jeg like godt på fra 3,6.
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Moment skal jeg bruke når jeg setter sammen felgene?
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Anbefaler dere å bruke tettemiddel mellom kant og tønne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå