HalvorK Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Du må fuge de mellom kant og innertønne tilslutt ja. Ellers blir det kjempe airleak
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Du må fuge de mellom kant og innertønne tilslutt ja. Ellers blir det kjempe airleak Jaja, selvfølgelig Men tenkte mellom, på selve anleggsflatene?
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Trenger ikke på anleggsflaten:) Yes toyota carina!!
635csi Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Det blir ikke tilfeldigvis noen ringer til overs her skal tro?
Larsinnj Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Hvilke dimensjoner er eventuelt snakk om? Jeg skulle også hatt et par ringer til 17" OZ Hartge..
Erlendmelk Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 1,5" og 2,5" tror jeg, eller noe sånn. Men har egentlig ikke tenkt å selge de. De største ringene er heller ikke helt strøkne.
Erlendmelk Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Har fått tatt ned girkassen nå.. par kjappe bilder:
Erlendmelk Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Er det noen som har svinghjulsbolter til s38b36 liggende?? Holder på å skifte svinghjul nå og kom plutselig i en liten knipe..
Erlendmelk Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Holdt på litt i verkstedet igjen Fikk tatt av svinghjulet, men jeg fikk ikke med boltene til 3,6 svinghjulet så fikk ikke fortsatt der. Bolter kommer i løpet av uken. nytt lager gammelt giroverføringsstag uuc nye matter! sendes snart inn for å bli til coilovers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå