BMWBølla Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Sete er faktisk montert som det skal på det bildet du ser her! Vi ble veldig positivt overrasket over plassen foran med bakovervendt Be Safe isofix sete bak. Nå skal det sies at på bildet hadde vi passasjersete ganske rett i ryggen, har justert nå og fortsatt veldig akseptabel plass foran, til og med for meg som er 1.82 Kan se om jeg har eller kan få tatt noen nye bilder etter justering.. Bedre her enn mange suv'er hvertfall! Og bilen anbefales på det sterkeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jaggu... Da er det faktisk endel bedre plass enn i x5en vår ja... Her må det forhandles videre med fruen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Mange takk!Er meget fornøyd med fargen, synes den kler bilen godt, litt uvanlig i dagens bilpark men.. Har hatt et par lange turer med bilen allerede og den er veldig nær en innertier, eneste skår i gleden er at 2 ganger har navi skjermen gått i sort mens jeg har hørt på musikk og lyden har begynt å sprake noe veldig + at det kommer opp meldingen "No signal" i displayet".. Blir vel en mail til verksted hos Bilia imorgen da... Grr.. Min forrige BMW, en E92 måtte bytte hele head unit´en etter kort tid fordi det var noe surr med harddisken, "greit nok" siden det er garanti jobb, MEN, liker ikke at nye biler skal måtte tukles med unødvendig.. Og forrige gang ble faktisk interiøret rundt spiller ødelaget med små merker her og der etter at mekaniker hadde holdt på.. Fikk byttet noe, men et par merker ble igjen som en konstant irritasjon.. Ellers er bilen super!!! Kjipt å måtte gi fra seg en bil til verksted bare etter noen få dager, min bil har fungert helt 100% utenom at det hyler i bremsene, og det noe så borti natten også. Jeg venter med å bremse til det er i siste liten bare for å unngå at bremsene skal hyle. Jeg har lest en del på amerikanske forum, og der går mye av problemene i, feil med nivå sensor til spylervæske (noen mener det har noe med typen spylervæske som blir brukt), knirk i interiør, hyling i bremser, rust i rammene på stolene, feil på skinn. Håper min bil oppfører seg knirkefritt lenge, har ikke mye lyst å sende den på verksted, og det burde heller ikke være nødvendig, da vi har premium biler til mange 100k. Hadde også piping fra bremsene på min F31. Forsvant når jeg fikk kjørt en langtur (100 mil) og brukt bremsene skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Mange takk!Er meget fornøyd med fargen, synes den kler bilen godt, litt uvanlig i dagens bilpark men.. Har hatt et par lange turer med bilen allerede og den er veldig nær en innertier, eneste skår i gleden er at 2 ganger har navi skjermen gått i sort mens jeg har hørt på musikk og lyden har begynt å sprake noe veldig + at det kommer opp meldingen "No signal" i displayet".. Blir vel en mail til verksted hos Bilia imorgen da... Grr.. Min forrige BMW, en E92 måtte bytte hele head unit´en etter kort tid fordi det var noe surr med harddisken, "greit nok" siden det er garanti jobb, MEN, liker ikke at nye biler skal måtte tukles med unødvendig.. Og forrige gang ble faktisk interiøret rundt spiller ødelaget med små merker her og der etter at mekaniker hadde holdt på.. Fikk byttet noe, men et par merker ble igjen som en konstant irritasjon.. Ellers er bilen super!!! Kjipt å måtte gi fra seg en bil til verksted bare etter noen få dager, min bil har fungert helt 100% utenom at det hyler i bremsene, og det noe så borti natten også. Jeg venter med å bremse til det er i siste liten bare for å unngå at bremsene skal hyle. Jeg har lest en del på amerikanske forum, og der går mye av problemene i, feil med nivå sensor til spylervæske (noen mener det har noe med typen spylervæske som blir brukt), knirk i interiør, hyling i bremser, rust i rammene på stolene, feil på skinn. Håper min bil oppfører seg knirkefritt lenge, har ikke mye lyst å sende den på verksted, og det burde heller ikke være nødvendig, da vi har premium biler til mange 100k. Hadde også piping fra bremsene på min F31. Forsvant når jeg fikk kjørt en langtur (100 mil) og brukt bremsene skikkelig. Det er blitt bedre, hyler innimellom hvis jeg er veldig lett på bremsen, men føler problemet gradvis blir borte. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 nydelig bil... elsker fargen... har den på e36 m3'en min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 nydelig bil... elsker fargen... har den på e36 m3'en min også... Mange takk, kult at de har fått fargen tilbake i sortimentet Synes den får veldig forskjellig utseende avhengig av type lys.. Noen mobil bilder, speilrefleks får komme senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Takk for tipset, men er nok ikke der mitt problem ligger..Hele skjermen går i svart, låser seg og lyden begynner å vrenge seg (har ikke skjedd på radio, kun på musikk fra harddisk) Står også No Signal..? Det kan jo høres radio relatert ut men, som sagt har det ikke skjedd når jeg har hørt på radio..? Så på f30post.com at jeg ikke er den eneste... Hvordan går det med skjermen din? Har du fått fikset den på verksted eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Den er på verksted idag faktisk så da får vi se om de blir noe kloke på det.. Tviler litt men.. Nå har det heller ikke kommet opp noe mer enn de 2 gangene så får se. Du har ikke fått opp noe..? Har du lagt inn og spillt av musikk fra harddisk enda..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Den er på verksted idag faktisk så da får vi se om de blir noe kloke på det.. Tviler litt men..Nå har det heller ikke kommet opp noe mer enn de 2 gangene så får se. Du har ikke fått opp noe..? Har du lagt inn og spillt av musikk fra harddisk enda..? Alt har fungert smertefritt hos meg, hvis jeg ser vekk ifra hyling i bremsene, regner med å "fikse" dette når vinterdekkene går av, vil ikke brå bremse med piggdekk. Jeg har lagt inn masse MP3 på harddisken min, og det fungerer veldig bra, litt uvant måte å bla igjennom diverse artister på, men når man først finner en mappe å spille fra, så er det bare å bla med knappen på rattet og se på HUD displayet, fantastisk med HUD. Du får si ifra dersom de klarer å finne ut av problemet du har hatt med skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Den er på verksted idag faktisk så da får vi se om de blir noe kloke på det.. Tviler litt men..Nå har det heller ikke kommet opp noe mer enn de 2 gangene så får se. Du har ikke fått opp noe..? Har du lagt inn og spillt av musikk fra harddisk enda..? Alt har fungert smertefritt hos meg, hvis jeg ser vekk ifra hyling i bremsene, regner med å "fikse" dette når vinterdekkene går av, vil ikke brå bremse med piggdekk. Jeg har lagt inn masse MP3 på harddisken min, og det fungerer veldig bra, litt uvant måte å bla igjennom diverse artister på, men når man først finner en mappe å spille fra, så er det bare å bla med knappen på rattet og se på HUD displayet, fantastisk med HUD. Du får si ifra dersom de klarer å finne ut av problemet du har hatt med skjermen. HUD er genialt - hadde ikke trodd jeg skulle bli så glad i det, men det er en av tingene jeg setter mest pris på! De fant ikke noe problem nå så lite de får gjort, var forberedt på det, jeg får prøve å ta bilde av det neste gang.. Min fetter som jobber hos forhandleren jeg kjøpte bilen av satt i bilen første gang det skjedde så det er jo en fordel En helt annen ting, hvordan linker du til en tråd i signaturen din??? Jeg fikk det til å funke før, men ikke nå lenger, sikkert blitt for gammel, haha Send gjerne PM om du har et tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Superfeet bil Får du internett til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Superfeet bil Får du internett til å fungere? Mange takk, veldig fornøyd Har ikke testet det så mye enda, kostet ikke allverden så tok det med.. Har testet det i en C-Klasse tidligere, der fungerte det ok, hvor mye man kommer til å bruke det er jo en annen ting men....... Kjekt å ha, kan sikkert få bruk for det en vakker dag..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Når dere sier det så stusset jeg over at lampen for spylervæske har lyst siden jeg hentet bilen, noe jeg synes var litt rart.. Men da ser det ut som om det kan være samme sensor problem hos BMW også. Litt irriterende å måtte ty til en viss væske hele tiden for å unnga varsel men.. Da må jeg hvertfall sjekke om jeg faktisk har spylevæske eller ei, har vært såpass kaldt siden bilen at det ikke har vært nødvendig å bruke den.. PS: Atle, du nevnte registrerte feil på skinnet, hvor og hva gjaldt dette..? Og har du sjekket for rust i setefestene dine..? Jeg har ikke hatt noe problem med nivå sensoren på spylervæsken. Ser at iLunde har også hatt noe problem med dette, og han bor også i Stavanger området. Dersom dette blir et problem lurer jeg på hvilken type spylervæske en skal bruke. Her er det noen som har problemer med setene. http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=784559&highlight=leather+problem Jeg har ikke sjekket for rust på mine seter enda, regner med at det kanskje må gå en liten stund før det oppstår dersom de ikke har fikset problemet. Mener å ha lest noe om at BMW har tatt tak i dette problemet, men jeg skal følge med på mine seter. Fantastisk flott bil! Blir bare mer og mer glad i denne fargen - og du har helt rett i at den ikke kommer riktig fram på bilder. Den må oppleves live! Like kjekt å se hver gang hvordan den forandrer seg i forhold til hvilket lys det er. Jeg hadde også problemer med nivåsensoren på spylervæsketanken på min F20, har hørt om et par andre tilfeller på f20.1addicts.-forumet. Fylte på en annen type spylervæske, og problemet var borte. Rust på seat base (seteramme?) har vært et utbredt problem på F20 også - er jo samme sportssetene i F20/21 og F30/31. Er visstnok en garantisak, der flere har fått fikset det. Har ikke sjekka mine enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Kjørte denne gjennom Oslo igår retning Sandvika? Om det var denne så ser bilen sinnsykt bra ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Kjørte denne gjennom Oslo igår retning Sandvika? Om det var denne så ser bilen sinnsykt bra ut live Hmm.. Usikker, kan ha vært, den har hvertfall vært forbi der noen få ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå