John Kr Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Hei Da gjør jeg et forsøk på å påvirke eierne av dette Forumet slik at vi får flere Moderatorer, ærlig talt, nå er det så mye søppel / boss her at noen må gå inn å slette tråder og innlegg som ikke har noe med BMW og biler å gjøre. Dersom dere mangler frivillige så setter jeg meg til disposisjon, men da må opplæring og rammer foreligge. " --- Flere Moderatorer ---"
Evenol Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Dette har jeg også spurt om tidligere, men virker ikke som om interessen er tilstede.
John Kr Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Merkelig at ingen bryr seg, må se om det er andre BMW forumer da...
John Kr Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Egentlig, dette er jo et bra forum med mange medlemmer med god kunnskap / erfaring, verd å ta vare på. Det som ødelegger en god del er søppelinnlegg som burde vært fjernet av en Moderator.
D.Toft Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 jeg er ikke overasket ovet at det ikke er kommet svar... kansje du skal trykke på raporter knappen, da får dem hvertfall øye på tråden. hehe
Morty999 Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 har og spurt flere ganger men lite svar gitt..
Kjennern Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Dette er det Gunnar som bestemmer, men kunne gjerne vært flere da det er mye å se over hver dag her inne. Som nevnt så kan dere rapportere innlegg, da ser vi det med engang fremfor å lese alle innlegg.
John Kr Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Dette er det Gunnar som bestemmer, men kunne gjerne vært flere da det er mye å se over hver dag her inne.Som nevnt så kan dere rapportere innlegg, da ser vi det med engang fremfor å lese alle innlegg. Bra å se at det finnes noen av dere (Moderatorer) her inne, vi rapporterer dersom vi ser noe som ikke hører hjemme her inne.
CrZyWiz Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Merkelig at ingen bryr seg, må se om det er andre BMW forumer da... Du kan supplere med BMWCCN forumet også. Det er i oppgang, og du har en litt eldre brukermasse der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå