Gislius Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Da har jeg endelig fått meg BMW igjen! (Rett før jul^^) Hadde et lite avbrekk, med en Passat.. Tilfredstillende å ha rett sort igjen BMW E91 320DA Mtech 2006 Lite kjørt Original Mtech(Alt) 18" Vinterhjul 17" Originale Mtech hjul (Noen som vil kjøpe?) Alcantara Har letet lenge etter å finne bil som jeg vil ha, med rette utstyr osv.. Denne hadde alt jeg hadde krav til, utenom cruisecontrol. Der tok jeg ansvar og kjøpte originalt cruisecontrol set, noe som var VELDIG enkelt å ettermontere. Av planer har jeg ikke så mye, men: *Nye sommerhjul, 19"/20". Litt usikker. Tror jeg går for 19", noen tips? *LED parklys, grøftelys, og muligens skiltlys/ryggelys.. Tips her også? *Har også lyst på CIC Navi, men det blir nok bare med tanken i første omgang! *Muligens blackline lykter Bilen var tunet da jeg overtok den, men dette forsvant da Bavaria oppdaterte bilen. Det syns jeg at de kunne gitt beskjed om ville skje! Så jeg er egentlig på jakt etter en som er flink til dette, noen som kjenner til noen? Helst i Stavanger omegn. Kunne også tenkt meg en proff polering til våren, er det noen som har erfaringer med lokale i Stavanger? Slenger opp noen mobilbilder etter en koselig vask i 8 minus Forslag osv ang ting som kan gjøres med bilen, er alltid kjekt! Så sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Veldig flott bil du har fått deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Velkommen i handlevognklubben Gisle. Så jo bra ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Takk for det! Har tråla finn i mange måneder før jeg fant den rette! Satt og leste litt i tråden din igår Reef89, om LED. Har du noe lurt å anbefale? Vil helst ha matchene lys til xenon/park/grøft. Er det Ebay som er tingen å lete på? Er det verd pengene det koster ekstra for litt dyrere sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Takk for det! Har tråla finn i mange måneder før jeg fant den rette! Satt og leste litt i tråden din igår Reef89, om LED. Har du noe lurt å anbefale? Vil helst ha matchene lys til xenon/park/grøft. Er det Ebay som er tingen å lete på? Er det verd pengene det koster ekstra for litt dyrere sett? Flott bil du har fått dæ!! Leste også igjennom LED Tråden til Reef89. Handla alt på ebay! Sparte mye $$$ på ebay. du må jo selvfølgelig vente litt. fikk alle pærene på 10daga fra US and A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Takker! Er jo verd å vente litt, sålenge jeg får det jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Lyser ikke likt i begge ringene med den pæra jeg fikk. Men synes den var så bra at jeg ikke bytter med det samme. H8 20 Watt Cree Angel Eyes Her er en LINK til en som har testa litt forskjellige lys. Kan ta ett bilde så du får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Takk for det! Noen som har noen felgtips? Sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Takk for det!Noen som har noen felgtips? Sommer da Masse felgtips. hehehe.. Her er 3. Alle 3 bilene er på forumet. Den hvite er min. I dimensjoner er det et hav å velge mellom. Du kan putte på nesten hva du vil av størrelser når det gjelder kombinasjoner. Så er bare å finne noe du kunne tenke deg, og så etterpå se hva de har av størrelser. Vil du ha breit så er 9 forran og 10,5 bak helt uproblematisk med rett innpress. både i 19" og 20". Skal du breiere må du nok gjøre småting av modifiseringer. En annen slager for oss med e91 er å kjøre 8,5 og 9,5 bredde med 20mm innpress. Dette er det som leveres i masseproduksjons felger til e60. Så det er masse å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Takker! Vet du hva de heter,felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 På det bildet h_rexten viste så er det iallefall helt tydlig, svarte felger forsvinner helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja. må nok bli noen blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Liten vinterpolering, var så skitten jeg syns synd på den.. Støv og drit som henger overalt! Men nå er den ren og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Liten vinterpolering, var så skitten jeg syns synd på den.. Støv og drit som henger overalt!Men nå er den ren og pen Likte dein!! VINTERPOLERING!!! Å ikke en snyflækk å se!! Funnet deg felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Grattis med fin bil! Synes du burde vurdere diss felgene! Ja jeg er selger, men de er fine!! viewtopic.php?f=18&t=257395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå