StigJ Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hør på Mjølhus! Kjøp de, bruk de en sesong og så selg de videre til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Der har du sikkelige felga!! Blir AWESOME! Synd æ akkurat kjøpte mæ nye ellers hadde æ kjøpt dæm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 lovende: Viktig med vinterpolering vettu milhouse: fine felger, men jeg tror jeg skal ha nye felger, får så gode priser rundt om Har ikke du fine felger StigJ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Næh. De skal nok byttes ut. Regner med de selges til neste vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Masse felgtips. hehehe.. Her er 3. Alle 3 bilene er på forumet. Den hvite er min. I dimensjoner er det et hav å velge mellom. Du kan putte på nesten hva du vil av størrelser når det gjelder kombinasjoner. Så er bare å finne noe du kunne tenke deg, og så etterpå se hva de har av størrelser. Vil du ha breit så er 9 forran og 10,5 bak helt uproblematisk med rett innpress. både i 19" og 20". Skal du breiere må du nok gjøre småting av modifiseringer. En annen slager for oss med e91 er å kjøre 8,5 og 9,5 bredde med 20mm innpress. Dette er det som leveres i masseproduksjons felger til e60. Så det er masse å velge i. Mener du her 20mm innpress foran og bak? Er på utkikk etter 19" felg til min e91 og vil ha de så flush om mulig med skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Fin bil, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå