wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Joda kunne fått 60 for den om alle feil var fiksa etc....men tar jo tid før den selges for den prisen... så enklere å la den stå til 40k og bli kvitt den fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg tror du kunne fått 60 for den. Minst.528i M-sport med sportsseter er en svært fin bil.... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Joda kunne fått 60 for den om alle feil var fiksa etc....men tar jo tid før den selges for den prisen... så enklere å la den stå til 40k og bli kvitt den fort... Skulle lagt den ut til 60 og forsøkt ihvertfall... jeg hadde ringt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 hehe du får ringe nå...fremdeles ikke hentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gikk billig ja solgte du 17" felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Sliter med parkeringsplass i Oslo, ellers hadde jeg tatt den... Garasje til både SL`en og 528en hadde blitt for dyrt. 323i`en står på gata, hehe. E21 er jo så glad i saltsuppa her i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Sliter med parkeringsplass i Oslo, ellers hadde jeg tatt den...Garasje til både SL`en og 528en hadde blitt for dyrt. 323i`en står på gata, hehe. E21 er jo så glad i saltsuppa her i oslo hehe sant nok... glad jeg har flytta på landet med garasjeplass og egne plasser utenfor blokka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Gikk billig ja solgte du 17" felgene? Nei de har jeg liggende enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Lættis... Girkassa tar kvelden rett før man skal overlevere bilen til ny eier.... Morro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 ouch!! Så det var den som var sliten ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Var hos raste og fylte på girkasse olje igår siden jeg har merket lekkasje under bilen... Ble jo bedre..klakkinga fra converteren ble borte... Men ble GAAAANSKE merkbar når bilen var varm og man bytter gir... Men det rare er... Når turtallet er rundt 800 så klakker ingenting.. Og nå ligger turtallet på 500... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Så hva skjer nå? Må du finne en ny overhalt kasse da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Bilen er kjørbar, merker ingenting ved kjøring..er kun når man står på tomgang at den klakker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Merkelig at jeg ikke har snublet over denne tråden tidligere. Er jeg som hadde den først i Arendal. Var en utrolig god bil, og vellholdt. Kan egentlig ikke huske hvorfor jeg solgte denne, men jeg har et umettelig behov for å bytte bil... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27887739 Linken til annonsen da jeg solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Fra 80k i 2011, til 10k i 2012? Wicky, det var ran på høylys dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå