hermanoo90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Litt usikker....vil nesten beholde den original...kanskje lete etter faceliftfanger bare... Skal du ha facelift fanger må du jo nesten ha lakkerte lister på dører/skjermer og bakfanger også. Billigere med m fanger da Hvis du først skal bytte frontfanger Wicky så velg M5 fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Kanskje jeg skal beholde original fanger... bare senke den og bruke original m-felga som fulgte med...bare for å være kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Artig prosjekt du har anskaffet deg, wicky. At bilen var et kupp i tillegg er jo ingen bakdel! Enig i den..morro bil..litt rumling fra hjullager foran bare som plagsomt..utenom det, en av de bedre bilene jeg har kjøpt i prisklasse under 50k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Litt usikker....vil nesten beholde den original...kanskje lete etter faceliftfanger bare... Høres fornuftig ut, ikke nødvendig å jalle det til Må ikke glemme hvilken stasvogn 528i var på 90 tallet, var kun dem som bodde høyest oppe i Holmenkollåsen som kjørte slike Enig der.. heller mer og mer over mot å beholde den slik den er...Er vel lettere å selge den også til en eldre en fra middelklassen som vil ha en pen original bil med litt motor..når den tid kommer.. Ja 528i var nok hakket fetere å ha enn en 520..som alle hadde.. Eneste jeg misliker er at den mangler 528i merke bakpå..alle tror man durer rundt i en 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Litt usikker....vil nesten beholde den original...kanskje lete etter faceliftfanger bare... Skal du ha facelift fanger må du jo nesten ha lakkerte lister på dører/skjermer og bakfanger også. Billigere med m fanger da njeeeeh.... lakk koster ikkeno for min del.. men tror det bare blir å beholde originale fangere.den er jo ikke skada så ser ikkeno poeng i å bytte den med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Facelift fangere er nice! Er nesten lei av M5 fangere.. Er jo ikke noe spesielt lengre.. Men jaggu fin bil du har fått deg der§! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Enig med at du er enig med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Må forresten berømme innsatsen til gutta på verksted.. De stod 3timer i bitende kulde for å skru på plass fangern... Varmeannlegget var defekt på verkstedet, og porten var åpen.. Jeg holdt på å fryse ihjel nesten men gutta klagde ikke...prisen for å fikse fanger og skjermer? 500kr... [ Bilde ] Først får jeg gratulere med enda en bil! Og er dette det tvilsome verkstedet midt på Carl berner? Var ikke dum pris på den jobben du fikk gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 hehe takk nei er ved galgeberg/lodalen... flinke folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ja 528i var nok hakket fetere å ha enn en 520..som alle hadde.. Eneste jeg misliker er at den mangler 528i merke bakpå..alle tror man durer rundt i en 520... Ja det må du få deg, selv så ser jeg forskjellen på eksospotta bak. 520 og 523 har en stor mens 528, 535 og 540 har to som er helt inntil hverandre men stadig en liten beskjeden stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ja 528i var nok hakket fetere å ha enn en 520..som alle hadde.. Eneste jeg misliker er at den mangler 528i merke bakpå..alle tror man durer rundt i en 520... Ja det må du få deg, selv så ser jeg forskjellen på eksospotta bak. 520 og 523 har en stor mens 528, 535 og 540 har to som er helt inntil hverandre men stadig en liten beskjeden stuss Sikker på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Sikker på dette? Ganske sikker men ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Scrollet gjennom finn og GS-delekatalogen nå. Ingen av Touringene har dobbel potte, og sedanene har den potta som peker ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Scrollet gjennom finn og GS-delekatalogen nå. Ingen av Touringene har dobbel potte, og sedanene har den potta som peker ned. Det er forskjell på potte og endestuss! Alle E39 sedan har endestuss som peker nedover og alle Touring har endestusser som går rett ut(diesel har en som peker nedover) Sedan med M sport og facelift har derimot stuss som går rett ut men alltid enkel. Med endestuss så mener jeg den siste biten av eksosanlegget. Potte eller potta er den store runde tingen (noen ganger firkantet og noen ganger avlang rektangulær slik som på E34)som endestussen kommer ut av, på 528 og oppover (iallfall på V8 motorene) så ser denne ut som to smale avlange Potter tett inntil hverande hvor stussen kommer ut av den til venstre. På 520 er den bare en stor enkel potte eller bakpotte som det også kan kalles. Merkelig at folk ikke skjønner forskjell på dette, "to eksos Potter" er jo ett barnehage begrep og du som bil tester burde vel vite forskjell på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå