Kvasi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ble "ny" bil heromdagen siden IXen har fått ny eier. 2002 320D med litt smårusk som må fikses, og opptil flere mods å se frem til Eneste bildet jeg har tatt av den foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ser bra ut dette men ja sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Lite spennende med bilder av en original bil tenkte jeg. Har ikke giddet å ta noen engang.. Men det er jo diverse greier på tur i posten allerede så blir vel noen updates etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Skal følge med videre her. Satt deg noen planer enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Motorstyring blir justert til uka og ny eksos er på tur fra det o store utlandet. Kjøpt alle lyktene nye og P/R sa de hadde alt på lager når jeg bestilte/betalte men det viste seg jo å ikke være sant. De hadde faktisk ingenting når jeg spurte etter sporingsnr.. 0 poeng til dem, men de kommer vel etterhvert. Stereoen fulgte ikke IXen så den skal inn her, og så er det vel litt senk og noen halvgromme sommerhjul på tur etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Tøffe bilder.. Digga lyset rundt morro location om kvelden kan jeg tenke meg.. (legg ut noe mer bilder av bilen da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Regner med det skal trimmes litt? Flere bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Regner med det skal trimmes litt? Flere bilder ja Mja, originalt er vel aldri bra nok. Planen var økonomikjærre men nå er det no deler på tur, blir vel litt svartrøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Bort med konstruksjonsfeilen. hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 hehe, også kalt katalysator ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Nei, kalt Dieselpartikkelfilter (DPF) Blir bra å få fjernet den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Ble straks bedre uten ja. Og kan nyte plystringa uten å puste ren dieseleksos inni bilen som bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Ok, hjelper det med effekt ved å fjerne dette ? Bir morro å følge med videre. Hvor mye effekt er målet med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Tror ikke det gjør noe nevneverdig med effekten men får litt tidligere spoolup og bedre gassrespons. Og så får man kvittet seg lettere med varmen så turboen lever litt bedre, og ikke smelter hvis man skulle få lyst på litt ekstra ladetrykk. Har i grunn ikke noe effektmål. Skal være bruksbil så alt blir nok moderat og midt på treet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå