gkw89 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 sikkert flere her som husker e30 v8'n min og at jeg rasa motor'n med 3 høl i blokka og 2 knekte råder?! nå har det blitt bord av delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Så sykt nice! Minner meg om bordet de har på top gear studioet! Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 jeg regner med at du er ungkar eller snart blir det om du har det dær i stua? artig sak men fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Tøft, men ikke akkurat pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Tøft det, men burde hatt glassblåst/vasket alt før du satte det sammen, hadde sett litt penere Har planer om det samme selv, bare med en LS1 alu blokk som er skrot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Kult er det, men du skulle ha kalkblåst alt og pulverlakkert alt dammen i koksgråfarge, det der hadde passa bra i garasjen som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 den skal på sandblåsing en eller annen dag =) heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Stilig, og så kort veg til baren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Hehe kult, men kåna hadde tatt livet av meg om jeg hadde bytta ut stuebordet med den der i Garasjen funker den jo knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Perfekt sylinderdiameter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 har det vanlige stuebordet, så blir vell heller mer ett hjørnebord, eller som meg, bord til "konjakk-kroken" selv om jeg ikke drikker konjakk! hahah sylinder diameter'n var HELT perfekt til den flaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 hvis det er noen som har en rasa M60 til, med 4 råder, og selger billig? =D da kan jeg jo gjøre det proft og lage V8-langbord! hahahahahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Så tøft Det hadde vært noe å ha i stua, men tviler på at det hadde blitt godtatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå