Gå til innhold

Har kjøpt 320d, 2009 fra Tyskland! DAB-radio?

Anbefalte innlegg

Virker litt poengløst... Drive å fomle med det der når man setter seg inn i bilen.

"Flytt armen din litt, jeg skal bare åpne her, klikke telefonen inn her, sånn, lukke igjen, vent, sitter den skikkelig? Joda, takk da var jeg ferdig!"

Jeg har ikke iPhone uansett :grin:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forhold til andre løsninger før 2017.

Hvis du har muligheten for å streame bluetooth fra telefon til anlegget i bilen så har du løsningen der. Satt på med en kompis sin GLK for ett par helger siden og han streamet wimp på telefonen hele veien til hytta. Og da streamet han online hele veien, hadde ikke noe laget på telefonen. Så det er bare å få tak i spotify eller wimp og ett abonnement hos telefoneleverandøren din som tillater litt nedlastning så er du godt på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev så får du snapin adaper for andre telefoner også. Om du bruker den eller ikke er ikke mitt problem.

Du lurte på hva den var til :) og fikk svar. Jeg liker å bruke den da jeg slipper å ha telefon slengende rundt + at den blir ladet via docken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev så får du snapin adaper for andre telefoner også. Om du bruker den eller ikke er ikke mitt problem.

Du lurte på hva den var til :) og fikk svar. Jeg liker å bruke den da jeg slipper å ha telefon slengende rundt + at den blir ladet via docken.

På nyere modeller så kan du vel kjøre apper fra tlf på navi skjermen også... det er sikkert noen som ikke klarer seg uten twitter og facebook mens de kjører... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer at man får bedre signaler via bilens antenne, så er bare det grunn nok i seg selv, når jeg tenker meg om :-)

Jeg finner ikke ut om det finnes adapter til Samsung Galaxy S3...

EDIT:

Det finnes ikke snap-in adapter til Samsung Galaxy S3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Hvis det stemmer at man får bedre signaler via bilens antenne, så er bare det grunn nok i seg selv, når jeg tenker meg om :-)

EDIT:

Denne linken kan være verdt en liten sjekk i forhold til om det finnes adapter til Samsung Galaxy SII eller SIII :D

http://www.baum-bmwshop24.de/Snap-in-Ad ... xy-S3.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT:

Denne linken kan være verdt en liten sjekk i forhold til om det finnes adapter til Samsung Galaxy SII eller SIII :D

http://www.baum-bmwshop24.de/Snap-in-Ad ... xy-S3.html

Edit:

Har akkurat nå bestilt Snap-in adapter til Samsung Galaxy SII (I9100-GT) til min 530d GT hos Stenshagen bil på Skøyen. Leveringstid ca en uke! :D

Edit 23.07.2013: Hentet adapteret mitt i dag hos Stenshagen bil (Bilia) på Skøyen. Tester det i kveld, så får man se.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...