Walkabout Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Blir spennende å se bilen foliert! Men du vurderer ikke blank sort folie til den matte blå da? Kan fort bli litt mye matt på en gang. Men tøft blir det jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Blir spennende å se bilen foliert! Men du vurderer ikke blank sort folie til den matte blå da? Kan fort bli litt mye matt på en gang. Men tøft blir det jo uansett Spent på å se bilen live med folien på! Jo, det blir blank svart tak, diffuser og speilhus.. La fra meg tanken på alt svart, tror det blir litt for mye som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Liker smaken din! Mye fint her. Ser BMWene har hatt gjennomsnittlig mindre motorvolum enn VAGene. Hvordan funker det? Ble du skuffet av å gå over til BMW(ytelsesmessig)? Hehehe Min første bil var 1991 2l Toyota Celica, andre var E36 328. Så for meg ble det wow-wow-wow hele veien. Bilene er ikke satt opp i riktig rekkefølge, la de ut litt "her og der".. BMW sine dieselmotorer er helt anderledes satt opp enn VAG sine motorer. På BMW har man et jevnere drag over hele registeret (kan minne litt om sugemotor med litt hk) kontra VW og Audi der man har mye mer respons/NM mellom 1900-3500 omdr. Men alt i alt er jeg godt fornøyd med både VAG og BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Du har hatt litt div biler ja! er ikke helt fan av å fjerne audi-ringene på bakluka, men hver sin smak du er mildt sagt glad i lemans-kopier? men et kjapt spørsmål, hvordan vil du si deletilgangen og muligheten til å "kaste bort" penger er på BMW vs Audi? Har to kamerater med Audi, hhv A3 8P 2.0 tdi Q og A4 B6 1.8tq, og vi alle mener at det er mye enklere å kjøpe dilldall og ditten og datten til BMW, og det blir fortsatt mer eller mindre OEM+... Jaada, må variere litt Hehe, jeg VAR glad i LM felga. Har hatt de på 5 av bilene mine så nå får det være bra for en stund.. BMW har både GS, Koed og Schmiedmann som deleleverandør kontra Audi som har Møller og Norskbildelsenter. JEG syns at BMW er mer kurant å bestille deler til samt mer utvalg på nettet etc. Prismessig syns jeg også BMW sine deler er noe billigere. Nå har jeg riktig nok gode priser på BMW deler, men syns utsalgsprisene deres er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 MmMm.. Vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 MmMm.. Vinter [ Bilde ] Det bildet der! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 MmMm.. Vinter [ Bilde ] Det bildet der! Fantastisk! Må kjøres ganske stiv på hardhetsjusteringa for ikke å subbe med denne høyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Peneste vinterhjul bildet jeg har sett. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvor handlet du senter koppene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Peneste vinterhjul bildet jeg har sett. Nydelig. Takk for det, ålreit at flere liker utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvor handlet du senter koppene? Dette er orginale BBS kopper. Får kjøpt de hos bl.a AutoGrip og GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvis noen lurer, så sørger jeg for å møkke den til innvendig + fise ned hele setet. Bare sånn for at folk ikke skal bli for sjalu her, hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Hvis noen lurer, så sørger jeg for å møkke den til innvendig + fise ned hele setet. Bare sånn for at folk ikke skal bli for sjalu her, hahahah Haha, ballefrans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Hva tycks..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå