Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir spennende å se bilen foliert! Men du vurderer ikke blank sort folie til den matte blå da? Kan fort bli litt mye matt på en gang. Men tøft blir det jo uansett :D

Spent på å se bilen live med folien på!

Jo, det blir blank svart tak, diffuser og speilhus.. :) La fra meg tanken på alt svart, tror det blir litt for mye som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker smaken din! Mye fint her.

Ser BMWene har hatt gjennomsnittlig mindre motorvolum enn VAGene. Hvordan funker det? Ble du skuffet av å gå over til BMW(ytelsesmessig)? Hehehe

Min første bil var 1991 2l Toyota Celica, andre var E36 328. Så for meg ble det wow-wow-wow hele veien.

Bilene er ikke satt opp i riktig rekkefølge, la de ut litt "her og der".. :)

BMW sine dieselmotorer er helt anderledes satt opp enn VAG sine motorer.

På BMW har man et jevnere drag over hele registeret (kan minne litt om sugemotor med litt hk) kontra VW og Audi der man har mye mer respons/NM mellom 1900-3500 omdr.

Men alt i alt er jeg godt fornøyd med både VAG og BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt litt div biler ja! :P er ikke helt fan av å fjerne audi-ringene på bakluka, men hver sin smak ;) du er mildt sagt glad i lemans-kopier? :P men et kjapt spørsmål, hvordan vil du si deletilgangen og muligheten til å "kaste bort" penger er på BMW vs Audi? Har to kamerater med Audi, hhv A3 8P 2.0 tdi Q og A4 B6 1.8tq, og vi alle mener at det er mye enklere å kjøpe dilldall og ditten og datten til BMW, og det blir fortsatt mer eller mindre OEM+...

Jaada, må variere litt :)

Hehe, jeg VAR glad i LM felga. Har hatt de på 5 av bilene mine så nå får det være bra for en stund.. :P

BMW har både GS, Koed og Schmiedmann som deleleverandør kontra Audi som har Møller og Norskbildelsenter. JEG syns at BMW er mer kurant å bestille deler til samt mer utvalg på nettet etc.

Prismessig syns jeg også BMW sine deler er noe billigere. Nå har jeg riktig nok gode priser på BMW deler, men syns utsalgsprisene deres er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...