Soleim Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Se på den ja! gratulerer med tøff bil! Høres ut som du har de riktige planene for den også, så får titte innom her iblant ja Takk for det Holder på å se etter felger hver dag nå. Er jo så mye pent på markedet... La våren komme nå...Du har jo en M5-tråd og, som jeg regner med vil få mye oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Har gjort en liten bestilling. Gleden er mye større enn varen - Orginal Performance Nyrer Og for å pynte på kaka: Hartge skiltplater Bestilling/Lakkering av M5 baklukespoiler blir gjort ila neste uke. Hvis noen vet av noen Hartge Classic II felger til en fin pris, GI LYD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Se på den ja! gratulerer med tøff bil! Høres ut som du har de riktige planene for den også, så får titte innom her iblant ja Takk for det Holder på å se etter felger hver dag nå. Er jo så mye pent på markedet... La våren komme nå...Du har jo en M5-tråd og, som jeg regner med vil få mye oppmerksomhet Blir ikke gjort så enormt mye modifikasjoner på m'5'n i år, så det er helt greit at det ble gjort om til bildetråd, da det er det jeg tror det blir men det er klart at den skal ikke få stå helt urørt, har jo coilovers til den nå, pluss felger, og litt småsnacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Se på den ja! gratulerer med tøff bil! Høres ut som du har de riktige planene for den også, så får titte innom her iblant ja Takk for det Holder på å se etter felger hver dag nå. Er jo så mye pent på markedet... La våren komme nå...Du har jo en M5-tråd og, som jeg regner med vil få mye oppmerksomhet Blir ikke gjort så enormt mye modifikasjoner på m'5'n i år, så det er helt greit at det ble gjort om til bildetråd, da det er det jeg tror det blir men det er klart at den skal ikke få stå helt urørt, har jo coilovers til den nå, pluss felger, og litt småsnacks Kommer langt med bare det! *abonnerer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hehe, stakkars de jeg møter langs veien Finnes det ikke noen med Canbus da? Hvor handler du? Motstand, pærer etc Er ikke så sterke, men du blender deg selv når du ser inni reflektoren. Alt står på side 1 i Led tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Er ikke så sterke, men du blender deg selv når du ser inni reflektoren. Alt står på side 1 i Led tråden. Får ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Pakket opp M5 baklukespoileren. Hel og fin etter litt hard behandling av posten Tanken var klar...denne skulle monteres. Heeeelt til jeg så denne bilen med Ac Schnitzer spoileren: VS Meninger!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hvis du ikke skal bytte noe av den andre plasten på bilen ville jeg montert den du har kjøpt. hvis du skal oppgradere opptikken til noe litt mer M...så ville jeg kjørt ACS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Sikker på at det ikke er rieger sin? Syns den ser ganske lik ut som min, rieger. Sitter på iPhone da så ser litt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 ACS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 ACS lett. Så sykt rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Driver å vurderer ACS sin selv, syns denne skiller seg ut Litt utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Sikker på at det ikke er rieger sin? Syns den ser ganske lik ut som min, rieger. Sitter på iPhone da så ser litt dårlig. Ble usikker jeg og nå, så fant en bil her.... http://www.netcarshow.com/ac_schnitzer/2005-acs5_sport_m5_e60/1600x1200/wallpaper_07.htm Denne ser litt spissere ut rundt om på toppen...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Driver å vurderer ACS sin selv, syns denne skiller seg ut Litt utenom det vanlige! Den er det ja. Lager et litt bedre "sportspreg" av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 ACS lett. Så sykt rått ut Ser ikke ofte biler med ACS, så hvorfor ikke? Uansett da, så tar bilen seg godt ut med m-spoileren og. Forøvring, pen E92 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå