Gå til innhold

BMW E60,Rohana RC10, SPAX++ Solgt! - F30 Hartge++ Selges? s.7

Soleim
 Share

Anbefalte innlegg

Se på den ja! gratulerer med tøff bil! Høres ut som du har de riktige planene for den også, så får titte innom her iblant ja ;)

Takk for det :wink: Holder på å se etter felger hver dag nå. Er jo så mye pent på markedet...:roll:

La våren komme nå...Du har jo en M5-tråd og, som jeg regner med vil få mye oppmerksomhet :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har gjort en liten bestilling. Gleden er mye større enn varen :lol:

- Orginal Performance Nyrer

Og for å pynte på kaka: Hartge skiltplater :mrgreen:

Bestilling/Lakkering av M5 baklukespoiler blir gjort ila neste uke.

Hvis noen vet av noen Hartge Classic II felger til en fin pris, GI LYD :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på den ja! gratulerer med tøff bil! Høres ut som du har de riktige planene for den også, så får titte innom her iblant ja ;)

Takk for det :wink: Holder på å se etter felger hver dag nå. Er jo så mye pent på markedet...:roll:

La våren komme nå...Du har jo en M5-tråd og, som jeg regner med vil få mye oppmerksomhet :applause:

Blir ikke gjort så enormt mye modifikasjoner på m'5'n i år, så det er helt greit at det ble gjort om til bildetråd, da det er det jeg tror det blir ;) men det er klart at den skal ikke få stå helt urørt, har jo coilovers til den nå, pluss felger, og litt småsnacks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke gjort så enormt mye modifikasjoner på m'5'n i år, så det er helt greit at det ble gjort om til bildetråd, da det er det jeg tror det blir ;) men det er klart at den skal ikke få stå helt urørt, har jo coilovers til den nå, pluss felger, og litt småsnacks ;)

Kommer langt med bare det!

*abonnerer* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars de jeg møter langs veien :lol:

Finnes det ikke noen med Canbus da? Hvor handler du? Motstand, pærer etc :wink:

Er ikke så sterke, men du blender deg selv når du ser inni reflektoren. Alt står på side 1 i Led tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...