q1337 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Stilig det nye instrumentpanelet, dessverre var det utsatt, så fikk det ikke i tide til levering. En ting som "irriterer" meg litt er at ikke BMW klarer å få turtallet opp på HUD. Etter at jeg ble vant med HUD så bruker jeg knapt nok instrumentpanelet lenger, men skulle gjerne hatt turtall der oppe - ihvertfall når man setter bilen i sport/sport+ modus... Hvilken interiørkombinasjon har du valgt på bilen? Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Rett og slett drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Stilig det nye instrumentpanelet, dessverre var det utsatt, så fikk det ikke i tide til levering. En ting som "irriterer" meg litt er at ikke BMW klarer å få turtallet opp på HUD. Etter at jeg ble vant med HUD så bruker jeg knapt nok instrumentpanelet lenger, men skulle gjerne hatt turtall der oppe - ihvertfall når man setter bilen i sport/sport+ modus... Hvilken interiørkombinasjon har du valgt på bilen? Grattis! Takker! Har lest noe på andre utenlandske forum, der du kan få kodet bilen til å få ekstra ting i HUD`en. Kanskje det går å få turteller?? Jeg gikk for nappa skin svart.. Liker egentlig bedre lyst som du har. Men det turde eg ikkje. Fikk også pris på Imola rød lakk. Der chicken eg out og!! Så eg kjøre litt safe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Rett og slett drømmebilen Takker !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Endelig har eg fátt beskjed om at sommerfelgene er ferdige og skal sendes fra junaiten. Dette er framfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hei. Er speilhusene på disse bilene lakerte eller er de aluminium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Nice med MORR felger! Var det kanskje du som kjørte forbi meg på motorveien i forrige uke? Jeg kjørte Z4en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Lurer på om det var denne jeg så idag i Haugesund, Det kan vel ikke være sååå mange M550d sedan med RK regnr (antar du har RK nr). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå