Thomaz Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Er det da original turbo fra bilen var ny trf? I såsall holder disse en stund og om di for pleie Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
jakobm5 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 som trolig kommer av lekkasje i ventilhus (eller lignende), som gjør at du ender opp med dårlig oljetrykk i andre enden. Til sammenlgining, min bil har snart passert 300 000 (2001 530da), har ca 650nm. Original kasse, original turbo osv osv. Ikke bytta olje på kasse. Så ja, man tar clucher, men dette er ikke fordi de i utgangspunktet ikke holder momentet. Hørt om folk som kjører 1000nm gjennom disse også, og de opplever først slipp i dette området. Også dette dreiser seg om brukte kasser. Ja godt mulig det, kan bare dele mine egne erfaringere jeg å dem er ikke bra:)
jakobm5 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Oppskremt 3L diesel går godt det, men forstår ikke hvorfor du vil ha manuell med den motoren? fordi da tåler den en go motoroppgradering men nå vurderes jo bilen solgt istede.....
TRF Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 original fra den var ny ja. Men den jobber litt på overtid med nåværende oppsett. jakob; er desverre mange som har samme erfaring som deg her. Uansett fungerer disse desidert best med manuell.
jakobm5 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 hvilken pris er det vi snakker på denne svein? Bud over 120
jakobm5 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 No more drivhus ja gjorde seg dette gitt,,blir enda tyngre å selge:(
jakobm5 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Den gikk jo fort! synd at den er borte :/ blir hentet på mandag da men den savnes allerede ja:( helt fantastisk att i solgte med en gang den e ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå