DanH Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 De godkjenne turbo, siden avgassen pluss diverse er mulig å få ned. Men det finnes ingen TUV på noen kompressorer. Så det er ikke godkjent tidligere. Jeg vet Amcar clubben har har biler sim er godkjent med kompressor. Men det er etter helt andre regler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Er det tüv eller noe på kompressorsettet? Ellers er det vel mye krangling angående syklusstest og avgåss de ikke kommer til å gi seg på.. Men de virker positive til ombygging her i distriktet, men når jeg søkte om turbo på e34'en min, så skrev de og at de ikke har godkjent turbobygg før Ikke TUV nei, men skal nok komme meg unna syklustest vis jeg spiller kortene mine rett.. Vis ikke blir det en tur til Tyskland i sommer å får de til å ta en TUV-test på den. Ikke at det automatisk gjør bilen min godkjent, men det pleier å være ganske mye enklere i slike saker med papir fra de. spytt ut skal ha Ess presse i e38`n min, så vil vite litt hva dem krever. Skal spytte ut så snart jeg har noe håndfast.. De godkjenne turbo, siden avgassen pluss diverse er mulig å få ned. Men det finnes ingen TUV på noen kompressorer. Så det er ikke godkjent tidligere. Jeg vet Amcar clubben har har biler sim er godkjent med kompressor. Men det er etter helt andre regler Er diverse biler rundtom som er godkjent med kompressor. Men dog ingen med ESS-kit på såvidt jeg vet. Den tid den sorg vis de nekter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 ta det løst på pm da er det knut du snakker med der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hvilke kompressorer er brukt? På hvilke biler? Aldri hørt om BMW godkjent i vognkort med komressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Hehe har ikke fått noe håndfast enda desverre.. Jepp Knut Ekkeren jeg har kontaktet ang dette Hvilke kompressorer er brukt? På hvilke biler?Aldri hørt om BMW godkjent i vognkort med komressor Er ikke snakk om noen BMW'er såvidt jeg vet. Men noen må være den første.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 knut er okei å snakke med han. tja, cooper s er vel levert med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Stor forskjell på orginal cooper og 330 eller M5 med ettermontert kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 ja forskjell er det, og det er at cooperen er gokjent med kompressor, hehehehe. cooper s er jo egentlig en vanlig cooper som har blitt jazzet opp med presse og ymse deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Eller bare ringe Tarjei, ssp. Han ordner dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hvilke kompressorer er brukt? På hvilke biler?Aldri hørt om BMW godkjent i vognkort med komressor Går en e36 318is med s50b32 og Ess-presse innskrevet i vognkort her i landet Så ja det er fullt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Tarjei klarte ikke fikse for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hehe har ikke fått noe håndfast enda desverre..Jepp Knut Ekkeren jeg har kontaktet ang dette Hvilke kompressorer er brukt? På hvilke biler?Aldri hørt om BMW godkjent i vognkort med komressor Er ikke snakk om noen BMW'er såvidt jeg vet. Men noen må være den første.. SSP sin hvite e46 "csl" var godkjent med ess550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Min compact er godkjent med 328 og kompressor, men den var ss på tuv med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 kunne tenkt meg å fått godkjennt kompressor jeg også! mener det er en 850 kompressor godkjennt her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Nå venter vi i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå