m0lliz Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Da ble det sånn at jeg bytta ut e91 med denne da jeg plutselig fikk for meg at om jeg bare ville, så går det faktisk ant og være småbarnsfar og i tillegg kjøre drømmebilen. Valget var iallfall lett, e92 i alpinhvit og bensinmotor. Litt nevneverdig utstyr: Cruise control, park sensor bak, multiratt, M-tech utvendig og innvendig, nedfellbare bakseter, sort taktrekk, bmw professional stereo. Planer: Coilovers Sort grill (Montert) Spoilerleppe (Montert men ikke lakkert) 335 eller m3 eksos Foliere tak blanksvart eller matt svart Foliere lister innvendig Nye sommerhjul 19x11 19x9,5 Lakkere diffouser/bytte LED ringer (Bestilt) LED grøftlys (Montert) Tone rutene fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 fin bil! vet ikke helt om jeg syns slik tauekrok gjorde seg på standard bil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 fin bil! vet ikke helt om jeg syns slik tauekrok gjorde seg på standard bil men Hehe, den er av nå og kommer ikke på igjen før bilen er helt ferdig. Enig i at det ser rart ut. Skulle bare se hvordan- og om den passet. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Schmiedmann selger LED ringer uten feilmeld Har disse på min og de gir et veldig greit lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Aha, får se litt på det . Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Får jo hive inn en kommentar eller to her også da Åssen felger tenker du på da ? gromme dimensjoner ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 E92 som familiebil faktisk. Hehe, dere har ikke simo barnevogn skjønner jeg. for vi får såvidt plass til den vogna i e61'n våres. veldig flott bil, knall tøffe som hvite de her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Herlig! Det kommer noen nye schmidt felger i mars som er veldig interessante. De er concave som bare det og det er viktig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Felger: Varrstoen ES112 (google it) 11x19 og 9,5x19 De skal æ ha, men mulig det ikke er like mye plass på E92. must have!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Disse penguin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Veldig flott bil blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jepp m0lliz Søk "varrstoen" her på forumet så finner du en med E90 som har disse felgene i nevnte dimmensjoner! Mye bedre LM kopi enn GS sine..MYE bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Denne som har varrstoen felger. viewtopic.php?f=6&t=219896&start=135 Enig at de ser mye bedre ut en GS sine. Spess dimensjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Var pene de, men jeg er mest gira på concave felger. Pris på de varrstoen hjula da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Ser den. ! Comcave felger er gromt åsså begynner det jo bli litt mye lm felger rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå