Gå til innhold

#Min E92 Alpinhvit *Til Salgs 265 000!!*

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ca 15-16 tusen for m3 look eksos og plast diffouser var drøyt på den tyske siden..

Schmiedmann sin kunne jeg tenkt meg men de har ikke diffuser og jeg har heller ikke funnet den rimelig noe sted.. Schmiedmann sa på Mail til meg at jeg burde plast sveise og bygge om min orginale diffuser, er det virkelig siste utvei tenker jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde sorte felger på m3'n og jeg likte det veldig godt, og jeg personlig la godt merke til dem!

Har sett litt på eksosen din, men jeg tror jeg må bygge om brønnen min om jeg skal få den til og passe? Og blir det noe endring av lyd?:)

Og så et spørsmål: Om jeg kjøper meg m3 interiør, vil det være plug and play? Bilen har i dag varme seter og "oppblåsbar" elektrisk sidestøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder jo på med mdette nå :P

Hehe.

M3 setene går over CANBUS når du justerer, i stedet for via en bryter og strøm direkte til setet. Alle sete kommandoer går via LIN BUS til SZM og så tilbake til seter via KBUS som driver selve motoren. Så det er litt ledninger å legge med strøm og bus. Etter dette må du kode inn er det $455 eller 459 avhengig av setet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det der, blir sykt pent!:-)

Oj, her var det mye gresk! Kan få fikse det for meg du! Hehe!

Så om jeg forstår et snev av det du skrev nå så må det legges opp ledninger til dette, og alt må kodes..? Dette er med andre ord noe jeg ikke skal begi meg ut på ene og alene. Er det fryktelig mye jobb for en som kan det?:-) takk for svar forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...