scoot Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Pen sak det der da! Grattis! Ta og gi oss en heads up ang eksosen a, jeg leter etter samme sak Ser så stusselig ut med den dieselstussen bakpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Ja, har søkt en del men finner ikke noe som bare er endestuss og bolt-on. Må vel dra innom gs og sjekke om de har noe fine stusser. Jeg klarer å kappe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Send jakobm5 en pm, han har visst en finurlig løsning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Will do, Satse på at jeg er tidlig ferdig idag så jeg får tatt noen bilder i lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Audi dieselstuss er jo fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Ta allroad stil eksos på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 ja why not? Ser bare "teit" ut med harrypotter på diesel... bedre å blende nedover med krom stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Det er ikke snakk om kjemperør. Men dobble som stikker rett ut. Passer mye bedre til bakfangeren. Har styling jeg.. ikke noe gubbe E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 whatever <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Bilen har fått Doktor time 1. februar for bytte av styrevinkelsensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Den er jo mega lett å bytte selv..heh Gjort på 30 min.. Et deksel under rattet, en skrue, dra den ut, sette inn ny, og skru sammen.. Så bare kode inn den nye.. Ang eksos så er det ikke så mye som passer rett på som bare er stusser, er jo sånn teit vinkel på enderøret... Jeg lagde egen, ble ganske peng syns nå jeg da. 2x3" dieselstuss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Du endte opp med denne ja Ingen dum bil d der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Den er jo mega lett å bytte selv..heh Gjort på 30 min.. Et deksel under rattet, en skrue, dra den ut, sette inn ny, og skru sammen.. Så bare kode inn den nye..Ang eksos så er det ikke så mye som passer rett på som bare er stusser, er jo sånn teit vinkel på enderøret... Jeg lagde egen, ble ganske peng syns nå jeg da. 2x3" dieselstuss... Forige eier betaler største delen av det, så lar jeg verkstedet ta seg av det. Du vet at man kan kappe av den teite vinkelen? Har fortsatt E34n som jeg kan kjøre med. Bare på tide og kvitte seg med 318is Turbo. Den kommer nok straks ut for salg. Bare får justert inn boost solnoid og teste litt Mexos, Helt ok bil. Har vurderte US kjørelys slik som tzunami har på M5n sin, Mbruer: Du som er dyktig med pc kode for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Du er da dyktig på det der selv, azeton? Er ikke feil med us blink iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Du er da dyktig på det der selv, azeton? Er ikke feil med us blink iallefall! Bare tenkte han kunne gjøre det, siden det bare var og kalibriere styrevinkelsensoren Ikke feil, Men tror faktisk jeg drøyer det og heller bare kjøre tåke + park Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå