Gå til innhold

Azeton`s 525DAT

Azeton
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er jo mega lett å bytte selv..heh Gjort på 30 min.. Et deksel under rattet, en skrue, dra den ut, sette inn ny, og skru sammen.. Så bare kode inn den nye..

Ang eksos så er det ikke så mye som passer rett på som bare er stusser, er jo sånn teit vinkel på enderøret...

Jeg lagde egen, ble ganske peng syns nå jeg da. 2x3" dieselstuss... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo mega lett å bytte selv..heh Gjort på 30 min.. Et deksel under rattet, en skrue, dra den ut, sette inn ny, og skru sammen.. Så bare kode inn den nye..

Ang eksos så er det ikke så mye som passer rett på som bare er stusser, er jo sånn teit vinkel på enderøret...

Jeg lagde egen, ble ganske peng syns nå jeg da. 2x3" dieselstuss... :)

Forige eier betaler største delen av det, så lar jeg verkstedet ta seg av det. Du vet at man kan kappe av den teite vinkelen? Har fortsatt E34n som jeg kan kjøre med. Bare på tide og kvitte seg med 318is Turbo. Den kommer nok straks ut for salg. Bare får justert inn boost solnoid og teste litt :lol:

Mexos, Helt ok bil.

Har vurderte US kjørelys slik som tzunami har på M5n sin, Mbruer: Du som er dyktig med pc kode for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da dyktig på det der selv, azeton? ;)

Er ikke feil med us blink iallefall! :)

Bare tenkte han kunne gjøre det, siden det bare var og kalibriere styrevinkelsensoren :wink:

Ikke feil, Men tror faktisk jeg drøyer det og heller bare kjøre tåke + park

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...