Mariuse34 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Hei, Det har vært KALDT i Oslo om dagen, og bilen lager en litt rar lyd. Det er kun når bilen er kald, det gir seg når den har blitt ordentlig varm. Det høres ut som en vifte/viftereimlyd. Det høres ikke ut som det kommer fra inni motoren. Viftereim og et av reimhjulene ble byttet for 30.000 km siden (2,5 år siden).
D.Toft Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 hva reimhjul ble byttet? kan være ett annet som er dårlig
Mariuse34 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Har satt bilen i garasjen på jobb for helga. Skal starte den opp på søndag og se om den lager samme lyd i 15 grader...
SST Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Jeg har også en slags summelyd ved kald bil. Har kommet nå de siste dagene. Følger lyden turtallet? Jeg har lagt merke til at jeg hører girkassen veldig tydelig når den girer opp/ned.
Skale Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Hadde også den ulyden i min e39.. var viftereima som var problemet
Mariuse34 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Cool! Tenkte å gå over reima og se om jeg skal bytte den
Alpejohn Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Har denne gnisse/suselyden i fremkant av motoren jeg også, jeg bytta alle løpehjul + starmmer i høst. Men bytta ikke selve reima da den så helt fin ut. Har den liggende så tror jeg skal bytte den også for sikkerhetsskyld, og håper lyden forsvinner da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå