MRslow Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Helsike.... Vet ikke om han har det,hehe. blir dem å bygge for mye ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ville ikke gått for 20" på E9x. Syns hele bilen blir for høy med så store hjul. 19" er mye mer kledeligDen der katerstatteren din, var det stor forskjell med den montert? Må den sveisest på? Det er en partikkelfilter erstatter, fikk den ferdig fabrikert Klødde litt i fingra når jeg fikk den, så gikk straks igang med å sette den på...SÅ begynte det å snø, SÅ satt eksos klemma for hardt på, SÅ manglet jeg en forlenger... Hadde alt vært perfekt hadde dette vært en jobb som hadde tatt 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja, var partikkelfilteret jeg mente. Må du kutte for å montere den? vet du om den går gjennom eu-kontrollen slik den der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja, var partikkelfilteret jeg mente. Må du kutte for å montere den? vet du om den går gjennom eu-kontrollen slik den der nå? Skal på eu kontroll nå snart, så får se hva som skjer Følger med 3 forskjellige programmer til ecu'n, den ene er mager slik at den går gjennom. hvis ikke setter jeg det bare på plass igjen Ingen kutting for å montre det, 1 klemme ved turboen,3sensorer 2 pranketter og til slutt en klemme som ikke vil av før den får "snill" behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Okei. Hørtes enkelt ut. Regner med det er et helt annet drag nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Okei. Hørtes enkelt ut. Regner med det er et helt annet drag nå? ja fikk 50hester med, snadder for antispinn lampa... Men trenger litt svar på problematikken ved å bruke ET40 istede for ET35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Tror ikke det blir noe problem med et40, men vil nok se bedre ut med et35 Jeg har 20x10" et39 og jeg har spacer på 10mm, så det blir et29. Å da syntes jeg de sitter ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Tror ikke det blir noe problem med et40, men vil nok se bedre ut med et35 Jeg har 20x10" et39 og jeg har spacer på 10mm, så det blir et29. Å da syntes jeg de sitter ganske bra åja, har 10mm spacer's liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Tror ikke det blir noe problem med et40, men vil nok se bedre ut med et35 Jeg har 20x10" et39 og jeg har spacer på 10mm, så det blir et29. Å da syntes jeg de sitter ganske bra Blir ikke enig med meg selv ang di felga og dekka... Samme selger har gitt meg tilbud om å få Et20bak og 30forran, blir det bra? felgene er 9,5"bak og 8,5" forran. Spørsmålet er derfor.. Burde jeg ha litt strekk i dekka? dvs kjøre med 245 forran og bak? Evnt burde jeg drite i 20tommere å gå for 19? Planen er at den skal bli PRIKK lik bilen under Går i lakkboksen om 2snaue uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hvis du kjører ET20 bak og ET30 foran på henholdsvis 8,5" bred foran og 9,5" bak. Hvis vi skal snakke dekk dimensjoner uten at du trenger å valse. Kjør på med 235 foran, og 265 bak. Uten å være 100% sikker så vil 235 og 275 kunne gå, men kanskje med litt modifikasjoner(spørs jo litt på hvor lav du skal ha den og!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Ser ut som et tøft prosjekt du har fått deg! Eksosen der er jeg litt interessert i mer info om, og flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det første jeg begynte med var å pelle på partikkel filtret som gikk tett bare jeg tenkte på en snartur til butikken. Nytt erstatningsrør og flash ble dermed handlet inn. 177hestern fikk dermed 230hester og 450nm, er mer enn godt fornøyd! Hvilken leverandør på software'n du handlet? Edit: Glem det spørsmålet, er jo bilde av den i første posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Ser ut som et tøft prosjekt du har fått deg!Eksosen der er jeg litt interessert i mer info om, og flere bilder? Ja ikke lenge før den slenges i lakkboksen nå Ble ET20 forran og bak, så skal jeg leke meg med dekk størrelsen nærmere våren... Ang eksosen så kom den i dag å er lyyynende forbanna!! For det skulle være duplex, som i dobbel. Om ikke jeg har bomma totalt på tysken? Har defor 1stk 4" plug and play eksos til salgs :/ Tror også denne skal passe e90. Di der tyskerne bommer på alt egentlig, for skulle ha 335i diffuser i m-tech kittet også. fikk kun for singel. aaah Det jeg fikk som var rett er i alle fall EBC black stuff bremser, eller har ikke fått dem på enda..Så det er ikke umulig at di der evneveike folka har klart å gitt meg gal type Jaja bestiller Hamann front leppe slik som på bilde over og NY diffuser i carbon når jeg får totalprisen med express shipping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 20" Felgene i hus blir dødsbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Liker planene, blir spennende å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå