Gå til innhold

Hvordan installere Angel Eyes

bimmaboy
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekk min tråd om hvordan du får til follow you home lights hvis du har lyst på det. Altså få ringene til å slå seg på når du låser opp bilen.

Det du mener er omtalt som "welcome lights". "Follow me home lights" er når du drar fjernlysspaken til deg etter at du har parkert. Da lyser fjernlysene i ca. 40 sekunder før de slår seg av, selv om bilen er lukket og låst. De er standard på alle BMW-er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk min tråd om hvordan du får til follow you home lights hvis du har lyst på det. Altså få ringene til å slå seg på når du låser opp bilen.

Det du mener er omtalt som "welcome lights". "Follow me home lights" er når du drar fjernlysspaken til deg etter at du har parkert. Da lyser fjernlysene i ca. 40 sekunder før de slår seg av, selv om bilen er lukket og låst. De er standard på alle BMW-er. :)

Blir smartere for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal trekke kablene fra ringene gjennom der parklyspæren sitter, så skrur du ut parklys holderen, og denne blir liggende i motorrom fra nå av. Du kobler så kablene rett inn der pæra satt.

Også må du ha mer ledning på enden, sånn du kommer nedi med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal trekke kablene fra ringene gjennom der parklyspæren sitter, så skrur du ut parklys holderen, og denne blir liggende i motorrom fra nå av. Du kobler så kablene rett inn der pæra satt.

Også må du ha mer ledning på enden, sånn du kommer nedi med dem.

skjønner, men hvordan ser parklysholderen ut fra motorommet? er så mye dill og dall på baksiden av lyset..hadde vært sommer kunne jeg knota litt med det..men nå er det KALDT i oslo.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...