awt Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Sjekk min tråd om hvordan du får til follow you home lights hvis du har lyst på det. Altså få ringene til å slå seg på når du låser opp bilen. Det du mener er omtalt som "welcome lights". "Follow me home lights" er når du drar fjernlysspaken til deg etter at du har parkert. Da lyser fjernlysene i ca. 40 sekunder før de slår seg av, selv om bilen er lukket og låst. De er standard på alle BMW-er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Altså, disse skal i parklys pæren? er det en av disse jeg skal ta ut og koble meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Sjekk min tråd om hvordan du får til follow you home lights hvis du har lyst på det. Altså få ringene til å slå seg på når du låser opp bilen. Det du mener er omtalt som "welcome lights". "Follow me home lights" er når du drar fjernlysspaken til deg etter at du har parkert. Da lyser fjernlysene i ca. 40 sekunder før de slår seg av, selv om bilen er lukket og låst. De er standard på alle BMW-er. Blir smartere for hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Siden du skal trekke kablene fra ringene gjennom der parklyspæren sitter, så skrur du ut parklys holderen, og denne blir liggende i motorrom fra nå av. Du kobler så kablene rett inn der pæra satt. Også må du ha mer ledning på enden, sånn du kommer nedi med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Siden du skal trekke kablene fra ringene gjennom der parklyspæren sitter, så skrur du ut parklys holderen, og denne blir liggende i motorrom fra nå av. Du kobler så kablene rett inn der pæra satt.Også må du ha mer ledning på enden, sånn du kommer nedi med dem. skjønner, men hvordan ser parklysholderen ut fra motorommet? er så mye dill og dall på baksiden av lyset..hadde vært sommer kunne jeg knota litt med det..men nå er det KALDT i oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Du ser i reflektoren hvor parklyset sitter, så klarer du fint se hvor den sitter på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Takk for hjelp! Er veldig happy med AE mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Du ser i reflektoren hvor parklyset sitter, så klarer du fint se hvor den sitter på baksiden. takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå